15 طرح و لایحه دستور كار هفته آینده بهارستان/ دو وزیر به مجلس می روند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا به نقل از دستورهفتگی مجلس شورای اسلامی؛ نمایندگان این هفته به ادامه رسیدگی به طرح دو فوریتی اصلاح مواد 196 و 197 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش كمیسیون اجتماعی در مورد طرح تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور به رسمی و پیمانی و گزارش كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد ایراد شورای نگهبان در طرح افشای نقض حقوق بشر توسط آمریكا در جهان امروز را در دستور كار هفته آینده خود دارند.

بررسی گزارش كمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح عنوان صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایرو گزارش كمیسیون اقتصادی در مورد لایحه افزایش سهمیه دولت جمهوری اسلامی ایران در صندوق بین المللی پول و پذیرش اصلاحیه اساسنامه آن از دیگر دستور كار هفتگی وكلای ملت در هفته آینده جلسه علنی مجلس است.

بهارستان نشین ها هفته آینده بررسی گزارش كمیسیون اجتماعی در مورد طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی توسط دستگاه های اجرایی و حذف شركت های پیمانكار و گزارش كمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح استفساریه بند 'د' ماده 4 قانون ثبت اختراعات طرح های صنعتی و علائم و نام های تجاری را در دستور كار دارند.

بررسی گزارش كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد لایحه تعیین حریم حفاظتی و امنیتی اماكن و تاسیسات كشور و گزارش كمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح قانون نظام صنفی كشوراز جمله مواردی است كه هفته آینده در جلسه پارلمان بررسی می شود.

گزارش كمیسیون اقتصادی درمورد برداشت بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران ازحساب بانك ها و گزارش كمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای سیاست های كلی اصل 44 قانون اساسی در مورد عملكرد واگذاری سهام شركت های دولتی و گزارش كمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از عملكرد ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز هفته آینده در مجلس قرائت خواهد شد.

همچنین قرار است 'رضا تقی پور' وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و 'مصطفی محمد نجار' برای پاسخگویی به سوالات برخی از نمایندگان به مجلس بیایند.

سیام/9121*1580





:: برچسب‌ها: آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 1 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: