یك زن آمریكایی در دفتر امام جمعه قزوین مسلمان شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، این بانوی مسیحی آمریكایی 32 ساله كه 6 ماه سابقه عضویت در ارتش ایالات متحده آمریكا را دارد، پس از قرائت شهادتین توسط آیت الله 'هادی باریك بین' نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به دین اسلام تشرف یافت.

'مونیكاویت' در باره علت مسلمان شدنش در دفتر امام جمعه قزوین گفت: علاقه ای كه به امام خمینی داشتم باعث شد تا شهادتینم توسط یكی از شاگران ایشان، آیت الله باریك بین قرایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ضمن تبریك به این بانوی تازه مسلمان گفت: شما با انتخاب اسلام به عنوان دین خود، مسوولیت بزرگی را قبول كرده اید و باید مقررات و احكام دین مبین اسلام را بخوبی عمل كنید.

آیت الله 'هادی باریك بین' بیداری های اسلامی در كشورهای منطقه را نشات گرفته از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: در سال 57 مردم ایران به فرمان امام راحل گوش داده و با به صحنه آمدن خود پیروزی ها و دستاوردهای بزرگ و ماندگاری را در تاریخ رقم زدند.

وی اظهار داشت: بیداری های اسلامی به دشمنان می فهماند كه بساط ظلم و جور كشورهای دیكتاتور به پایان رسیده و مردم خواهان حكومت اسلامی ودینی هستند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به گسترش دین اسلام در جهان گفت: هم اكنون بیداری اسلامی در كشورهای اروپایی نیز بروز و ظهور پیدا كرده كه مسلمان شدن این بانوی مسلمان نمونه بارز آن است.

7390/616/508





:: برچسب‌ها: عکس , ساحل , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: