ابراهیمی: مدیریت، كادرفنی و بازیكنان به یك اندازه مقصر ناكامی پرسپولیس هستند
نوشته شده توسط : breketid

ناصر ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص ناكامی های پرسپولیس در این فصل، گفت: شكست پرسپولیس مقابل الاتحاد از قبل قابل پیش بینی بود زیرا به هیچ عنوان در این تیم انگیزه بردن وجود نداشت.

وی ادامه داد: زمانی كه دنیزلی به تیم پرسپولیس پیوست انتظار می رفت بتواند مانند كرانچار در سپاهان این تیم را متحول كند اما این اتفاق رخ نداد و او به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نساخت.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: هیچ هوادارای از دنیزلی انتظار قهرمانی در لیگ را نداشت اما حداقل انتظار ما این بود كه از تیم محبوب خود فوتبال زیبایی ببینیم.

وی تصریح كرد: انتظار از مربی كه با این مبلغ زیاد به كشورمان می آید زیاد است و مطمئن باشید اگر یك مربی ایرانی چنین نتایجی را بدست می آورد خیلی زود تغییر داده می شد.

وی اظهار داشت: در طول این مدت تنها به خاطر هواداران و به حاشیه نرفتن پرسپولیس سكوت كردم اما فكر می كنم مدیریت، كادرفنی و بازیكنان همه مقصر ناكامی پرسپولیس هستند و نباید فردی مقصر ندانست.

ابراهیمی خاطرنشان كرد: چه زمانی پرسپولیس در هر بازی 4 گل از حریفان خود دریافت كرده كه حالا می خواهیم دنیزلی را بی گناه نشان دهیم؟ پرسپولیس در دیدار مقابل الاتحاد هم می توانست گل های بیشتری دریافت كند.

وی تاكید كرد: در میان بازیكنان پرسپولیس به هیچ عنوان روحیه موفقیت دیده نمی شد و برای این بازیكنان تفاوتی میان پیروزی و شكست وجود نداشت.

ابراهیمی گفت: بازیكنان پرسپولیس از لحاظ بدنی به شدت دچار مشكل هستند و چیزی به نام تعصب نیز در این تیم دیده نشد.

وی در خصوص لیست دنیزلی برای فصل آینده، اظهار داشت: اگر لیستی كه رسانه ها اعلام می كنند جذب پرسپولیس شوند دیگر این تیم نیاز به مربی گرانی چون دنیزلی ندارد زیرا آن تیم را مربیان ایرانی به خوبی می تواند قهرمان كنند.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان كرد: پرسپولیس با دنیزلی در فصل آینده نیز موفق نخواهد بود و به اعتقاد من بهتر است به فكر جذب مربی جدیدی باشیم.

وی تاكید كرد: البته باید اعلام كنم كه نباید تمام تقصیر ها را به گردن دنیزلی بیاندازیم و معتقدم مدیریت باشگاه نیز در ناكامی های پرسپولیس مقصر است.

ابراهیمی گفت: مدیریت باشگاه به چه دلیل هر هفته به دنیزلی اجازه می دهد در این شرایط حساس تیم را ترك كند و به كشورش بازگردد.

وی افزود: در كجای دنیا به مربیان خود اینچنین بال و پر می دهند كه ما به یك مربی خارجی چند هفته قبل از بازی های مان در لیگ قهرمانان آسیا اجازه مرخصی های زیاد می دهیم.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است در طول فصل در این تیم بازیكن سالاری وجود داشته است.

ابراهیمی در پایان اعلام كرد كه در فصل آینده باید 10 بازیكن از تیم فوتبال پرسپولیس جدا شوند.

ورزشی **9118**1319





:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: