ایران عملیات تروریستی اخیر در منطقه حوله سوریه را محكوم كرد
نوشته شده توسط : breketid

براساس گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از نمابر اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه ایران، 'رامین مهمانپرست' افزود: این اقدام با هدف ایجاد هرج و مرج وبی ثباتی در كشور سوریه انجام شده و عاملان آن تلاش دارند تا راه را برای رسیدن به راه حل مسالمت آمیز ببندند.

وی افزود : ما ضمن تقبیح این اقدام مشكوك بر ضرورت شناسایی و مجازات عاملان این حادثه تاكید داریم.

مهمانپرست گفت : اطمینان داریم مداخلات خارجی ، اقدامات تروریستی و مشكوكی كه مردم مقاوم سوریه را هدف قرار داده ، محكوم به شكست است.

سخنگوی وزارت خارجه ایران بر حمایت از مردم فهیم سوریه و طرح اصلاحات بشار اسد رییس جمهوری این كشور تاكید كرد.

وی گفت : به كسانی كه درصدد به شكست كشاندن طرح كوفی عنان نماینده ویژه دبیركل سازمان ملل متحد در سوریه هستند ، هشدار می دهیم كه انها راه به جایی نمی برند.

روز گذشته تصاویر قتل فجیع اعضای یك خانواده سوری به دست عناصر مسلح در منطقه 'الحوله ' شهر حمص در مركز سوریه پخش شد كه در این تصاویر اجساد چند كودك كمتر از 10 سال نشان داده شد كه از ناحیه سر و صورت مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

خبرگزاری سوریه (سانا) نیز امروز از به آتش كشیدن چندین منزل مسكونی در منطقه شومریه در شهر حمص و قتل عام اعضای دو خانواده در این منطقه خبر داد.

برخی معتقدند كه این اقدام عناصر مسلح در آستانه سفر كوفی عنان فرستاده سازمان ملل برای حل بحران سوریه به دمشق اقدامی معنادار بوده است.

پیشتر هم در آستانه برگزاری جلسه های شورای امنیت سازمان ملل در ارتباط با سوریه عناصر مسلح اقدامات مشابهی مرتكب شده بودند تا نیروهای دولتی را به ارتكاب آن متهم كنند.

536** 1917





:: برچسب‌ها: رنگ , سیاه , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: