آیت الله مصباح یزدی:افراد و جریاناتی به دنبال مصادره انقلاب هستند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، وی روز شنبه در دیدار با كاروان 'عاشقان حسینی زایران خمینی' متشكل از پاسداران مجتمع آموزشی امام علی(ع) اصفهان افزود: در زمان انقلاب حتی كسانی بودند كه امام(ره) را به عنوان ایدئولوگ انقلاب قبول نداشته و صرفا ایشان را وسیله ای برای اسقاط شاه می دانستند.

آیت الله مصباح یزدی ادامه داد: پس از انقلاب برخی از همین افراد به پست های مهمی در نظام دست پیدا كردند و اكنون نیز منتظر فرصت هستند.

وی گفت: در زمان صدر اسلام نیز عده ای به ظاهر مسلمان حكومت نبوی را در قالب رقابت های سیاسی عادی ارزیابی می كردند و به دنبال بازستاندن قدرت از بنی هاشم بودند.

آیت الله مصباح یزدی با بیان اینكه عزت در دست خداوند است، ادامه داد: خداوند كسانی را كه دوست دارد و آنان نیز خداوند را دوست می دارند عزیز می كند.

وی گفت: كسانی كه امام(ره) را دوست داشتند وبه او عشق می ورزیدند منتظر دستور او نبودند بلكه به دنبال كشف میل او بودند همانطور كه 'سید حسن نصرالله' به بنده گفت كه ما منتظر دستور رهبر معظم انقلاب نمی مانیم بلكه به دنبال كشف سلیقه و میل ایشان هستیم.

آیت الله مصباح یزدی با بیان اینكه كسانی كه در راه حق استوار هستند نسبت به دشمنان سرسخت و بی اعتنا و نسبت به خدا و یاران او متواضع و خاضع هستند ادامه داد: این افراد جهادگر در راه خدا بوده و مشتاق شهادت در راه او هستند.

وی در پایان تصریح كرد: شهادت می دهم كه ملت ایران از مصادیق افراد استوار در راه حق بوده و امروز نیز عشق آنان را به امامی كه سالهاست از دنیا رفته پیوند می زند و هنوز در سوگ او می سوزند.

كاروان عاشقان حسینی زایران خمینی(ره) متشكل از پاسداران مجتمع آموزشی امام علی(ع) اصفهان كه با پای پیاده عازم حرم مطهر حضرت معصومه(س) شده بودند امروز وارد شهر مقدس قم شده و پس از زیارت حرم مطهر آن بانوی گرامی، فردا در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضور می یابند.ك/2

569/ 550/





:: برچسب‌ها: گل , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: