گسترش همكاری مجامع علمی و دانشگاهی با صنعت نفت ضروری است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، غلامرضا غریبی روز شنبه درنشست با نخبگان دانشگاهی بورسیه اعزام به خارج افزود: وحدت و گسترش فعالیت نخبگان علمی كشور با صنعت نفت، همواره اثرگذار بوده است و درهشت سال دفاع مقدس نیز حضور موثر دانشگاه صنعت نفت و نخبگان علمی كشور در زمینه انجام فعالیت های تحقیقاتی و به روز نگهداشتن تاسیسات چشمگیر و تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: این ارتباط موثر و حضور فعال جوانان دانشگاهی در دوران دفاع مقدس، تاثیر فراوانی بر پیشبرد اهداف صنعت نفت داشت و موجب فعال نگه داشتن تاسیسات و واحدهای عملیاتی می شد.

غریبی با اشاره به حمایت های صنعت نفت از پیشنهادهای سازنده و طرح های پژوهشی، افزود: سازمان منطقه ویژه پارس به منظور توسعه و حمایت از تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی، از انجام فعالیت های اثربخش تحقیقاتی و ارایه پیشنهادهای سازنده و انجام پایان نامه های دانشجویی مرتبط با صنعت نفت و گاز، حمایت و پشتیبانی می كند.

قایم مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: دراین ارتباط با توجه به ساختار سازمانی مدیریت پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعتبارات مناسب و نیاز به حضور فعال و مستمر نیروهای تحصیل كرده و ارزشی در بخش های مختلف عملیاتی، ضمن حمایت از نخبگان كشور از دانش فنی و توان علمی آنان نیز استفاده خواهیم كرد.

غریبی اضافه كرد: امروز استقلال و خودكفایی و اعتماد به نفس ما در تمامی حوزه ها و بخش های صنعت نفت به بار نشسته است و در خط مقدم جبهه اقتصادی كشور، همت و توانمندی نیروهای ارزشی در ساخت و توسعه پارس جنوبی چشمگیر و ستودنی است.

40 نفر از دانشجویان نخبه اعزام به خارج به سرپرستی مدیر كل اداره بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به عسلویه از فازهای 9و10، 15و 16 و مجتمع پتروشیمی جم دیدن كردند و در نشستی با حضور قائم مقام سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فرصت های مطالعاتی و زمینه های پژوهشی موجود در حوزه عملیاتی پارس جنوبی را بررسی كردند.ك/2

539/681





:: برچسب‌ها: آسمان , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: