پرداخت یكصد هزار فقره تسهیلات جدید احیای بافت فرسوده
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،' مجید كیان پور '‌با بیان اینكه میزان نرخ سود تسهیلات در بافت های فرسوده در دوران مشاركت معادل 20 درصد و در زمان فروش اقساطی 15درصد است،‌ گفت: مجموع دوران مشاركت مدنی و فروش اقساطی تسهیلات نوسازی 15 سال می باشد .

وی با یادآوری اینكه بافت‌های فرسوده شهری به طور عمده با سه ویژگی ریزدانگی (عرصه خانه‌های كمتر از 200 متر مربع)، عدم دسترسی (50 درصد از معابر موجود در این بلوك شهری عرض كمتر از شش متر داشته باشد) و ناپایداری (50‌درصد واحدهای آن از استحكام و ایمنی لازم برخوردار نباشد) شناخته می‌شوند كه به تصویب مراجع ذیربط دراستانها می رسد، گفت: نوسازی بافت های جزء با همیاری كلیه مسئولان ذیربط و مشاركت واقعی مردم امكان پذیر نخواهد بود .

مدیرعامل شركت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران دربخش دیگر از سخنان خود از پرداخت یكصد هزار تسهیلات جدید نوسازی توسط بانك مسكن خبر داد و گفت: این تسهیلات با موافقت وزیر راه و شهر سازی از خط اعتباری مسكن مهر به روش خود مالكی برای هر واحد به میزان 200 میلیون ریال پرداخت خواهد شد .

وی افزود:‌ نرخ سود تسهیلات در قالب پرداخت خود مالكی به ترتیب 9 ، 7 و 4 درصد برای شهر تهران ، مراكز استان ها و سایر شهرها می باشد .

مدیرعامل شركت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران تصریح كرد ، این تسهیلات به افراد واجد شرایط ( دارای فرم (ج) سبز و سرپرست خانوار ) پرداخت خواهد شد .

اقتصام **1601**





:: برچسب‌ها: کریسمس , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: