مصاحبه با 52 شخصیت تاثیرگذار جهان در دستور كار یك برنامه تلویزیونی
نوشته شده توسط : breketid

'امیر فكری' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: برنامه 'فراسو' یك برنامه گفت و گو محور است كه قصد دارد برای نخستین بار گفت و گوهای مفصلی را با شخصیت های مطرح جهان ترتیب دهد.

وی افزود: نخستین مصاحبه این برنامه با 'سیدحسن نصرالله ' دبیر كل حزب الله لبنان صورت گرفت كه قرار است 25 خرداد از شبكه چهار سیما پخش شود.

فكری با بیان اینكه، برای نخستین بار است كه در سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ای با محوریت گفت و گو با شخصیت های مطرح ساخته می شود، گفت: انجام گفت و گوها به عهده 'مرتضی حیدری' از مجریان صدا و سیما است كه تسلط خوبی بر مباحث مختلف سیاسی، بین المللی، فرهنگی و اقتصادی دارد.

تهیه كننده برنامه فراسو با تاكید بر اینكه گفت و گو با شخصیت های مطرح جهان منحصر به شخصیت ها و مقامات سیاسی جهان نخواهد بود، اظهار داشت: حتی ممكن است گفت و گویی با شخصیت های فرهنگی و سینمایی نیز در این برنامه انجام شود.

وی با بیان اینكه این برنامه قرار است در 52 قسمت ساخته شود كه هر برنامه به یكی از این شخصیت ها اختصاص دارد، افزود: در حال حاضر در حال انجام هماهنگی های لازم برای گفت و گو با این شخصیت ها هستیم.

فكری درباره نحوه انتخاب شخصیت های مطرح برای انجام این گفت و گو ها توضیح داد: اسامی بالغ بر 200 نفر از این شخصیت ها تهیه و به مسوولان شبكه چهار سیما داده شده است تا از بین آنان افراد مورد نظر را انتخاب كنند.

این تهیه كننده تلویزیونی درباره اینكه آیا گفت و گوی تلویزیونی با شخصیت ها و مسوولان آمریكایی نیز می تواند در دستور كار این برنامه قرار گیرد، گفت: اگر بنا باشد كه چنین مصاحبه هایی انجام شود، انجام آن مانعی ندارد؛ سازندگان برنامه پیشنهادهای خود را مطرح می كنند و نظر نهایی با مدیران شبكه چهار سیما است.

فكری از 'كاترین شاتون'، ' بشار اسد' و ' ماهاتیر محمد' نخست وزیر اسبق مالزی به عنوان دیگر گزینه های این برنامه تلویزیونی نام برد.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: ایتالیا , سگ , آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: