جام ملت‌های اروپا؛ لهستان با روسیه مساوی کرد
نوشته شده توسط : breketid
طرفداران لهستان

طرفداران لهستان گرچه قبل از بازی با هواداران روسیه درگیر شدند اما در طول بازی حادثه‌ای گزارش نشد

با تساوی دو تیم لهستان و روسیه وضعیت گروه اول جام ملت‌های اروپا پیچیده شد.

در بازی دوم گروه اول یورو ۲۰۱۲ روز سه شنبه ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) لهستان، یکی از دو میزبان این تورنمنت، مقابل روسیه قرار گرفت که این مسابقه پر افت و خیز با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.

روسیه که در بازی قبلی با نتیجه ۴ بر یک جمهوری چک را در هم کوبیده بود، در این بازی هم با تاکتیکی تهاجمی فرصت های متعددی بر روی دروازه میزبان خلق کرد. آندری آرشاوین مانند دیدار نخست روسیه، نمایش موفقی داشت و بنیانگذار بسیاری از حملات روسیه بود.

گل اول این مسابقه روی ارسال دقیق آرشاوین و ضربه سر آلن زاگوئف در دقیقه ۳۷ به ثمر رسید. زاگوئف در مقابل چک هم دو گل برای روسیه زده بود و اکنون با سه گل مدعی اصلی آقای گلی مسابقات به شمار می رود.

لهستان که برای زنده نگه داشتن امید خود برای صعود نیازمند امتیاز از این بازی بود، بعد از دریافت گل فشار خود را بر دروازه روسیه افزود اما نتوانست در نیمه نخسن نتیجه را تغییر دهد.

در نیمه دوم ابتدا روسیه چند فرصت جدی گل زدن دیگر به وجود آورد اما نتوانست بهره ای از آنها ببرد تا اینکه در دقیقه ۵۷ کوبا (یاکوب بوژتوکوفسکی) کاپیتان لهستان پا به توپ تا پشت محوطه جریمه آمد و با یک شوت دقیق و محکم توپ را به سه کنج دروازه روسیه فرستاد و بازی را به تساوی کشاند.

این نتیجه علیرغم فرصت های زیاد دو تیم تا پایان حفظ شد تا هر دو تیم با کسب یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند.

پیش از آغاز این مسابقه طرفداران دو تیم روسیه و لهستان در خیابان‌های ورشو با هم درگیر شدند که منجر به مصدومیت تعدادی از آنها شد.

در بازی نخست این گروه در روز چهارشنبه، جمهوری چک یونان را ۲ بر یک شکست داد.

یراچک و پیلار در دقایق ۳ و ۶ دو گل جمهوری چک را به ثمر رساندند تا جمهوری چک اولین کشوری باشد که در تاریخ جام ملت‌ها پس از شش دقیقه دو گل پیش می افتد. تک گل یونان را هم گکاس در دقیقه ۵۳ وارد دروازه چک کرد.

در پایان دومین روز مسابقات گروه اول، روسیه با ۴ امتیاز در صدر قرار دارد. جمهوری چک با ۳ امتیاز، لهستان با ۲ امتیاز و یونان با یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

نکته جالب توجه این است که هنوز هر چهار تیم امکان صعود از این گروه را دارند و بازی های دور سوم این گروه ممکن است حتی به حذف روسیه و چک، تیم های اول و دوم گروه نیز بیانجامد.

در ادامه این رقابت‌ها فردا چهارشنبه ۱۳ ژوئن، ابتدا دانمارک و پرتغال از ساعت ۱۶ به وقت گرینویچ (۱۸:۳۰ به وقت ایران) روبرو خواهند شد. سپس آلمان و هلند از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت گرینویچ (۲۳:۱۵) به وقت ایران مسابقه خواهند داد.





:: برچسب‌ها: تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: