شمشیربازی جایزه بزرگ جهان؛یعقوبیان شش امتیاز المپیك كسب كرد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز یكشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی جهان ویژه انتخابی المپیك با حضور ورزشكارانی از سراسر جهان از روز جمعه آغاز شده است.

علی یعقوبیان شمشیرباز ملی پوش ایران در این رقابت ها پس از شكست حریفانی از فرانسه، هلند، آمریكا و قطر وارد جدول حذفی شد و در میان 128 شمشیرباز برتر دنیا جای گرفت.

وی در دور اول به استراحت خورد و پس از آن در برابر نفر سوم المپیك از اسپانیا قرار گرفت كه با شكست وی در میان 32 شمشیرباز برتر جهان قرار گرفت.

یعقوبیان در مرحله یك شانزدهم نهایی با قهرمان جهان از كشور كره به مبارزه پرداخت و با وجود برتری در ثانیه های آخر با از دست دادن امتیاز نتیجه را واگذار كرد.

در این رقابت ها 'حامد صداقتی' دیگر شمشیرباز ایرانی با سه پیروزی در برابر حریفانی از ایتالیا، نماینده FIE و لهستان به جدول راه یافت و در میان 128 شمشیرباز برتر دنیا قرار گرفت.

وی نیز در این مرحله به استراحت خورد و به مرحله یك شصت و چهارم راه یافت اما در این مرحله برابر 'تامسون' شمشیرباز مطرح آمریكایی شكست خورد.

بدین ترتیب علی یعقوبیان با قرار گرفتن در جمع 32 شمشیرباز برتر دنیا شش امتیاز و حامد صداقتی با قرار گرفتن در جدول مرحله یك شصت و چهارم، دو امتیاز با ارزش برای ورود به بازی های المپیك كسب كردند.

9126**1440





:: برچسب‌ها: زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: