شركت ایران در كنفرانس بین المللی روسیه درباره سوریه، آینده منطقه را رقم می زند
نوشته شده توسط : breketid

'فایز شكر' در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در بیروت با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: ایران، كشور بزرگی در سطح جهانی و دولتی مهم در سطح منطقه به شمار می آید و نقش محوری و مهمی در تعیین سطح سیاست های جهانی ایفا می كند.

وی با اشاره به دعوت روسیه از ایران مبنی بر شركت در كنفرانس بین المللی روسیه كه قرار است در آینده درباره بررسی تحولات منطقه و بخصوص سوریه تشكیل شود، افزود: دعوت روسیه از ایران جهت مشاركت در این كنفرانس امری طبیعی است.

فایز با اشاره به سیر اولین انتخابات ریاست جمهوری مصر اظهار كرد: صرف نظر از اینكه چه كسانی بر سرقدرت خواهند آمد، آینده عربی ملی مصر همچنان درخشان خواهد بود.

وی با اشاره به سیر تحركات مردم مصر در جریان انقلاب این كشور ادامه داد: ما با مشاهده تحركات گسترده و وسیع مردم مصر درك كردیم كه شور عربی و ملی مصریان بیش از شور اخوان المسلمین در جامعه موج می زند و بهترین دلیل آن نتایج اولین انتخابات ریاست جمهوری است كه طی آن شور ملی و عربی مصریان به خوبی تجلی یافت.

دیبركل حزب بعث لبنان با اشاره به رقابت انتخاباتی میان 'محمد مرسی' نماینده اخوان المسلمین و' احمد شفیق' از بازماندگان نظام سابق 'حسنی مبارك' رییس جمهوری مخلوع مصر تأكید كرد: مردم بیم آن را دارند كه با پیروزی 'احمد شفیق' بار دیگر نظام حسنی مبارك با شكل و شمایل جدید بر سرقدرت بیاید ولی مردم با ادامه جریان انقلاب خود اجازه نخواهند داد كه سرنوشت كشورشان بار دیگر به دست سردمداران نظام سابق قرار بگیرد.

خاورم*2023**1030** 1917





:: برچسب‌ها: نور ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: