ماكت هواپیما و تندیس شهید خلبان خالد حیدری در مهاباد رونمایی شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار ایرنا، مشاور عالی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این آیین، یادمان شهید حیدری را حاصل وحدت و همدلی مسوولان و مردم مهاباد دانست و بر ضرورت بازكاوی خط ایثار و شهادت طلبی در تداوم مسیر نظام اسلامی تاكید كرد.

امیر سرتیپ دوم خلبان 'حسین چیت فروش'، با اشاره به نقش ارتش در ایجاد امنیت و سربلندی كشور گفت: نیروی هوایی ارتش برای مقابله با هرگونه تهدیدی علیه سرزمین اسلامی ما از آمادگی كامل برخوردار است.

وی افزود: نسل امروز انقلاب باید به این نكته توجه كند كه نسل گذشته به این خاطر دست به انقلاب زد و هشت سال در برابر دشمن تا بن‌دندان مسلح ایستادگی كرد تا نسل بعد با عزت و سربلندی زندگی كند.

امیر چیت فروش گفت: نسل گذشته انقلاب از نسل آینده انتظار دارد تا قدر این سرمایه گرانبها را بداند و با اعتقاد به فرهنگ گذشته، راه آنان را ادامه دهد.

در ادامه این آیین، یادمان خلبان شهید حیدری به دست تنها فرزند آن شهید بزرگوار رونمایی شد و حاضران با تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) آن را گلباران كردند.

خلبان سرافراز 'شهید خالد حیدری' 31 شهریور سال 59 در نخستین ساعات آغاز جنگ تحمیلی، هنگام بازگشت از یك ماموریت برون مرزی در استان العماره عراق دچار سانحه هوایی شده و به شهادت می رسد.

584/645/245





:: برچسب‌ها: زنده , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: