سردار حجازی: حادثه هفتم تیر یادآور تقابل اسلام ناب و لیبرال ها است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، 'سردار 'محمد حجازی ' روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع شهر ایلام اظهار داشت: اگرچه حادثه هفتم تیر به سركردگی منافقان روی داد اما منشا آن تفكر التقاطی بنی صدر بود.

وی افزود: بنی صدر پس از نشستن بر كرسی ریاست جمهوری با پناه بردن به دامان نفاق ، در مقابل اسلام و تفكر ناب انقلاب ایران ایستاد و تسخیر لانه جاسوسی را بی نظمی سیاسی و خودسری خواند.

سردار حجازی، بركناری بنی صدر را در آشكارشدن خط فكری لیبرالی و غربی او موثر دانست و گفت: پس از بركناری وی از فرماندهی كل قوا و رییس جمهوری، تفكر منافقانه او روشن شد و آشكارا به دامان منافقان پناه برد.

معاون ستاد فرماندهی كل قوا ادامه داد: اگرچه به دنبال حركت تروریستی منافقان و انفجار در حزب جمهوری اسلامی ، آیت الله دكتر بهشتی و 72 تن از یارانش به شهادت رسیدند اما این حركت یكبار دیگر سنت پیروزی خون بر شمشیر را تداعی كرد.

حجازی وقوع حادثه هفتم تیر را برای ایران بسیار جانكاه اما عبرت آموز عنوان كرد و گفت: این اتفاق اگر در كشورهای دیگر رخ می داد به یقین به فروپاشی آن حكومت ها می انجامید اما به لطف خدا این اتفاق مهم سربلندی و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی را دوچندان كرد.

وی رسوایی دشمن را یكی از دستاوردهای مهم این حادثه عنوان كرد و افزود: هفتم تیر به ما آموخت كه كسانی كه از دین فاصله دارند قابل اعتماد نیستند و آنها با همدستی با دیكتاتورها و منحرفان از دین و اسلام تفرقه افكنی می كنند.

سردار حجازی گفت: باید آگاه بود و مواظب زمینه سازی و جوسازی های دشمنان بود. ك/2

7169/540/565/ 640





:: برچسب‌ها: هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: