سرمربی تیم ملی قایقرانی : خبرها روحیه ورزشكاران را تضعیف كرده است
نوشته شده توسط : breketid

ایرج اقلیمی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: طی یك ماه گذشته درمورد قایقرانی خبرهای ضد و نقیض فراوانی منتشر شده است كه این اخبار باعث تاثیر زیادی روی احمد رضا طالبیان و آرزو حكیمی به عنوان نفرات المپیكی این رشته داشته و شرایط روحی و روانی آنان را تضعیف كرده است .

سرمربی تیم ملی آبهای آرام كشورمان افزود : روز گذشته نیز خبرهایی مبنی بر تعیلق فدراسیون قایقرانی از سوی چند سایت خبری انتشار یافت كه این اخبار در یك ماه گذشته توسط همین سایت های خبری عنوان می شد.

وی گفت: این گونه خبرها بیش از تاثیر گذاری روی ورزشكاران و مربیان به ورزش كشور لطمه خواهد زد و در اصل قایقرانی كشور را با مشكلاتی روبرو خواهد كرد.

اقلیمی گفت : با این تفكر مخالف هستم كه افرادی در خارج از كشورمان در مورد قایقرانی ایران تصمیم گیری كرده و متاسفانه برخی از رسانه های داخلی با آنان همسویی می كنند.

وی گفت : من یك مربی هستم و در چارچوب وظایف خود كار می كنم و تلاش خواهم كرد برای سرافرازی كشورم گام بردارم واین انتظار را دارم كه دیگران هم اینگونه فكر كنند و منافع شخصی خود را بر منافع كشور ترجیح ندهند.

سرمربی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام كشورمان در ادامه افزود : تلاش ما به عنوان مربیان تیم ملی دورنگاه داشتن آنان از اینگونه غوغاسالاری ها است. ولی به صورت غیر مستقیم فكر آنان مشغول خواهد شد و ورزشكاران المپیكی را دچار سردرگمی می نماید.

وی گفت: این در حالی است كه قایقرانان المپیكی كشورمان فرصت كمی برای حضور در این بازیها دارند و باید تمامی حواس خود را صرف آماده سازی و تمرینات كنند تا بتوانند در این رقابتها با تمركز بیشتری شركت نمایند .

اقلیمی در پایان گفت: از تمامی مسوولان و دست اندركاران رسانه ها می خواهم از هرگونه خبری كه می تواند به شرایط روحی و روانی ورزشكاران المپیكی كشورمان لطمه وارد كند،پرهیزنمایند.

طی روزهای گذشته برخی سایت های خبری با انتشار متن دومین نامه كمیته بین المللی المپیك به كمیته ملی المپیك ایران وتهدیدبه تعلیق فدراسیون قایقرانی مدعی شدند كه فدراسیون قایقرانی ایران تعلیق شده و دو قایقران كانو ایران نمی توانند درالمپیك شركت كنند، ‌در حالیكه در متن این نامه عدم شركت آنها به تعلیق قطعی این فدراسیون منوط شده بود.

ورزشی ** 1587 **1590





:: برچسب‌ها: خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: