باقری: امیدوارم بهترین نتایج تاریخ وزنه برداری ایران را درلندن رقم بزنیم
نوشته شده توسط : breketid

'كوروش باقری'روزپنجشنبه درخصوص آخرین وضعیت آمادگی ملی پوشان وزنه برداری، اسامی نهایی نفرات راه یافته به المپیك و پیش بینی نتایج این رقابت ها، اظهار داشت: خوشبختانه اردوی بسیارخوبی را در بجنورد پشت سرگذاشتیم و تقریبا ملی پوشان به آمادگی خوبی دست یافتند.

وی افزود: در این اردو كیانوش رستمی و سجاد انوشیروانی بسیار خوب كار كردند و ركوردهای خوبی از خود به جا گذاشتند، ضمن آنكه بهداد سلیمی و سهراب مرادی به دلیل آسیب دیدگی های پیش آمده نتوانستند به مرز 100درصدآمادگی دست یابند اما فكر می كنم در زمان باقیمانده تا رقابت های المپیك بتوانند به مرز آمادگی مناسب برسند.

باقری خاطرنشان كرد:درنهایت باركورد گیری های به عمل آمده 'سهراب مرادی و كیانوش رستمی در 85 كیلوگرم، سعید محمدپور در 94 كیلوگرم، نواب نصیرشلال در 105 كیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در 105+ كیلوگرم' در تركیب نهایی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شركت در المپیك 2012 لندن قرار گرفتند.

سرمربی كرمانشاهی تیم ملی وزنه برداری ایران در بخش دیگری از گفتگوی خود، اظهار داشت: پیش بینی نتایج و مسابقات كاری منطقی نیست اما به توانایی فنی نفرات انتخاب شده ایمان دارم و معتقدم كه تمامی آن ها شانس كسب مدال در این مسابقات را دارند و سعی می كنیم نتایج بهتری را نسبت به المپیك چین كسب كنیم.

باقری درادامه بااشاره به ركورد شكنی رستمی در اردوی تیم ملی، افزود: این كار از ارزش بالایی برخوردار است، اما نباید باعث شود كه توقعات از این وزنه بردار بالا برود و روی آن مانور كنیم چرا كه وی با حدود دو سه كیلو اضافه وزن موفق به شكستن ركورد المپیك و جهان شد.

وی خاطرنشان ساخت: در عین حال رستمی یكی از بهترین وزنه برداران دنیاست و به نظر من هم اكنون آماده ترین عضوتیم ملی به شمار می رود و از شانس خوبی برای كسب مدال برخوردار است.

باقری در پایان، ابراز امیدواری كرد تا فرصت باقیمانده به مسابقات المپیك، ملی پوشان وزنه برداری به آمادگی كامل دست یافته و این تیم بازهم بتواند همانند مسابقات جهانی، یكی از سكوهای سه گانه قهرمانی را این بار در المپیك لندن از آن خود كند.ك/3

7458/567





:: برچسب‌ها: سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: