دستگیری كلاهبردار 700 میلیون ریالی عتبات
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ 'مهرداد امیدی' در گفت و گویی افزود: ماموران انتظامی قم، در جریان وقوع یك فقره كلاهبرداری دریافتند كه كلاهبرداری به نام 'رضا' بابت هزینه سفر به عتبات عالیات از 49 نفر ثبت نام و به ازای هر نفر، مبلغ 385 هزارتومان دریافت كرده است اما در موعد مقرر دیگر به تماس ها پاسخ نمی دهد.

وی یادآور شد پرونده فوق با دستور قضایی به آگاهی قم ارسال شد و كارآگاهان جعل و كلاهبرداری این استان از طریق استعلام، آدرس متهم را در تهران بدست آوردند و با همكاری 3 نفر از شكات پس از مراقبت های لازم، متهم فوق را دستگیر كردند.

به گفته معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی، بر اساس تحقیقات پلیس، مشخص شد كه متهم علاوه بر شكات قمی، از 6 تن دیگر در تهران و 16 نفر نیز در كرمانشاه به همین شگرد، كلاهبرداری كرده است و حتی در سال گذشته، تحت عنوان كاریابی و معرفی خود به عنوان یكی از مسئولان شاغل در كیش، از فردی به نام مهرداد، مبلغ 15 میلیون ریال، اخذ و سپس متواری شده است.

وی یادآور شد: متهم به مدت 2 سال، به اتهام كلاهبرداری تحت تعقیب مراجع قضایی بود و همچنین عكس وی در اردیبهشت ماه سال 89 در یكی از روزنامه های كثیرالانتشار به عنوان كلاهبردارمیلیونی و وكیل قلابی جهت شناسایی درج شده بود.

معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی با بیان اینكه متهم پس از دستگیری در مواجهه حضوری با شكات، لب به اعتراف گشود، افزود: تعداد شكات تا كنون به 70 نفر رسیده است و ارزش ریالی وجوه كلاهبرداری شده، مبلغ 700 میلیون ریال است.

اجتمام** 1379**1569





:: برچسب‌ها: فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: