اكسپوی 91 تا 25 تیر ماه تمدید شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'سیدعلیرضا حسینی' امروز (سه شنبه)در جمع خبرنگاران افزود: اكسپو با هدف توسعه اقتصاد هنر و فروش آثار هنرمندان برگزار شده است و با وجود حضور پررنگ بخش خصوصی در این بازار متاسفانه نهادهای دولتی در حد انتظار ظاهر نشده اند.

وی گفت: از طریق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رایزنی هایی با برخی وزارتخانه ها انجام شده است كه آنها هم قول مساعد برای خرید آثار هنری داده اند.

دبیر اكسپو یادآورد شد: علاوه بر این در دیدار روز گذشته رییس جمهوری از اكسپو نگرانی هایی از حضور نیافتن برخی نهادهای دولتی در این بازار فروش مطرح شد كه دكتر محمود احمدی نژاد قول حمایت و پیگیری دادند.

مدیر بنیاد رودكی گفت: بازار بزرگ فروش آثار هنری را تا 25 تیرماه سال جاری تمدید كرده ایم تا بخش هایی كه تا امروز برای صرف یك دهم درصد از بودجه عمرانی خود بابت خرید آثار هنری اقدام نكرده اند فرصت كافی برای این موضوع داشته باشند.

اكسپور 91 از سوی معاونت امور هنری ارشاد برگزار می شود. پیش از این آخرین تاریخ خرید آثار هنری از سوی نهادهای دولتی از اكسپوی 91 تا فردا (14 تیرماه) اعلام شده بود كه این زمان تا 25 ماه جاری تمدید شد.

فراهنگ**9266**9173**1588





:: برچسب‌ها: خیابان , کنسرت , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: