نماد چهل و چهارمین شركت در فرابورس بازگشایی می شود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی فرابورس ایران،'امیر هامونی' افزود: نماد شركت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در نماد 'سدبیر1' در روز شنبه 17 تیر بازگشایی و ازاین پس معاملات سهام این شركت در بازار دوم فرابورس انجام می­شود.

وی با اشاره به سرمایه 51 میلیارد ریالی در مورد تركیب سهامداری این شركت گفت: شركت سیمان زنجان 9.3 درصد، شركت سیمان فارس و خوزستان 8.51 درصد، شركت بازرگانی صنایع سیمان فارس و خوزستان 6.7 درصد، شركت سیمان آبیك 1.7 درصد و سایر اشخاص حقیقی 73 درصد سهام این شركت را در اختیار دارند.

هامونی در ادامه افزود: شركت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در زمینه واسطه گری­های پولی و مالی فعالیت دارد و كارگزار معرف آن نیز كارگزاری تامین سرمایه نوین است.

مدیر بازار فرابورس ایران تاكید كرد: نماد معاملاتی شركت سرمایه­گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در بازار عادی گشایش می­یابد و قیمت پایانی سهام، میانگین موزون معاملات روزانه سهام در روز گشایش خواهد بود.

هامونی با اشاره به درج این شركت در بازار دوم فرابورس و محدودیت­های موجود در اساسنامه صندوق­های سرمایه­گذاری مشترك گفت: صندوق­های سرمایه­گذاری مشترك اجازه خرید سهم مذكور را ندارند و آن دسته از صندوق­های سرمایه­گذاری مذكور كه دارای ایستگاه معاملاتی مجزا هستند، از ایستگاه­های معاملاتی خود برای ثبت سفارش خرید در این نماد معاملاتی استفاده نكنند.

اقتصام** 9141 **1561





:: برچسب‌ها: فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: