كارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در دانشگاه اصفهان برگزار شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی دانشگاه اصفهان، رئیس سازمان پدافند غیر عامل كشور در این كارگاه با اشاره به سیر تحول فكری پدافند غیر عامل گفت: رویكرد تاثیر محور به عنوان یك اندیشه و تفكر نظامی، موضوع جدیدی نیست و می توان نمونه های بسیاری از این نوع عملیات را در تاریخ جنگ تمدن های بشری سراغ گرفت.

سردار 'غلامرضا جلالی' با بیان اینكه رویكرد 'تاثیر محور' به عنوان یك رویكرد و روش نظام مند سابقه چندانی ندارد، افزود: اندیشه تاثیر محور به طور رسمی برای اولین بار در جنگ 1991 خلیج فارس به منصه ظهور رسید.

وی با اشاره به اینكه این اندیشه در حال تبدیل شدن به یك دكترین در ارتش آمریكا و كشورهای ائتلاف است، گفت: ویژگی های كلی دفاع غیرعامل شامل دفاع هوشمندانه، علمی و فناورانه، چند لایه، پیوسته با مردم، مكمل دفاع عامل، برقرار كننده تعادل ملی، دارای سامانه فضای امن و مدیریت غیر متمركز است.

'محمد حسین رامشت' رئیس دانشگاه اصفهان نیز در این كارگاه هدف از برگزاری آن را آماده سازی فضای فكری مدیران دانشگاه برای درك مفهوم پدافند غیرعامل و تولید دانش در این زمینه دانست.

همچنین در این كارگاه نشان علمی دانشگاه اصفهان به سردار جلالی تقدیم شد.

كارگاه یك روزه آموزش پدافند غیر عامل ویژه مدیران دانشگاه اصفهان با موضوعات پدافند غیر عامل در حوزه فضای سایبر، اجتماعی، فرهنگی، زیر ساخت ها و شریان های اصلی برگزار شد.

د/7148/1042**1368**





:: برچسب‌ها: به من ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: