تحركات گسترده نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعای لبنان
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار ایرنا از جنوب لبنان، بر اساس این گزارش های امنیتی، ارتش رژیم صهیونیستی چندین تانك 'مركاوا' و نفربر را به داخل مزارع شبعا آورده و همزمان هواپیماهای بدون سرنشین اطلاعاتی بر فراز منطقه به پرواز در آمده و در چند نوبت حریم هوایی لبنان را نقض كرده اند.

مقامات امنیتی همچنین از گشت زنی نیروهای پیاده صهیونیست از روستای 'غجر' تا بلندی های 'جبل الشیخ' خبر می دهند، همچنین یك نفربر از نوع 'هامر' نیز در منطقه تعدادی سرباز را پیاده كرد كه این نیروها به وسیله دوربین های خود مناطق داخلی لبنان را مورد بررسی قرار دادند.

این گزارش ها همچنین حاكی است كه ارتش رژیم صهیونیستی تجهیزات مراقبت جدیدی را در مركز دیدبانی 'شبعا' برای بررسی دقیق تر این مناطق وارد كرده است.

از دیگر سو پلیس لبنان روز جمعه در نزدیكی ساختمانی در روستای 'كفر كلا' در جنوب لبنان یك بمب دستی را كشف كرد و برای منفجر شدن به مكان دوری منتقل ساخت.

همچنین پانزده دستگاه خودرو نظامی رژیم صهیونیستی، خبرنگاران این رژیم را به محل احداث دیوار در 'كفركلا' و 'بوابه فاطمه' در جنوب لبنان منتقل كرد.

این خبرنگاران و عكاسان از دیوار حایل میان بوابة فاطمه و سرزمین های اشغالی تصویربرداری كرده و تحت تدابیر شدید امنیتی به مدت پنج ساعت در این منطقه حضور داشتند.

از سوی دیگر، ماشین های بلدوزر رژیم صهیونیستی، اقدام به ساخت سنگرهایی به طول و عرض سه متر كه قابلیت گنجایش 9 سرباز را دارد، كردند.

طی این عملیات خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در باغ های مجاور مناطق، مرزی لبنان مستقر شده اند.

خاورم*2023**2024**1030





:: برچسب‌ها: ایتالیا , پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: