شهدا و ایثارگران ذخایر تمام ناشدنی انقلاب هستند
نوشته شده توسط : breketid

حجت ‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی یادمان آزاده شهید 'خلیل فاتح' در تبریز افزود: پاسداشت این اسوه‌های ایثار و فداكاری از سوی مدیران كشور و قشرهای مختلف مردم ضروری است.

وی ادامه داد: شهیدان با ایثار جان خود در راه عزت و اقتدار ایران ، زمینه ‌ساز احیا و تفسیر دوباره اسلام برای جهانیان شدند و امروز گسترش این دین مبین در جهان مرهون خون شهدای دوران دفاع مقدس است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا مفسران عینی دین اسلام و مدافعان عملی ایران، انقلاب و آرمان‌های امام راحل هستند.

وی افزود: جای بسی خرسندی است كه امروز همسنگران و همرزمان این شهدا در سنگر سازندگی به فكر عمران و آبادانی شهرها و به تبع آن كشور هستند و فرهنگ ایثار و فداكاری همچنان در ایران اسلامی ساری و جاری است.

با حضور نایب‌ رییس مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی یادمان آزاده شهید خلیل فاتح در سه راهی توكلی تبریز، زادگاه این شهید آغاز شد.

این یادمان برای ارج نهادن به رشادت‌ها و ایثارگری‌های آزاده شهید خلیل فاتح و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس توسط شهرداری منطقه 10 در مدت یك سال ساخته می شود.

علی خوشنواز شهردار منطقه 10 تبریز در مراسم آغاز عملیات اجرایی این یادمان از خلیل فاتح به عنوان یكی از نامداران دوران دفاع مقدس یاد و خاطرنشان كرد: ارج‌ گذاری به مقام این آزاده شهید، فرصتی مغتنم برای معرفی اسوه‌های ایثار و فداكاری به نسل جوان است.

/587/7223/ 684





:: برچسب‌ها: شب , شهری , رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: