رییس جمهوری اندونزی افزایش قدرت دفاعی كشورش را ضروری دانست
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مالزی به نقل از روزنامه كمپاس، 'سوسیلو بامبانگ یودیونو' با تأكید بر اینكه دولت اندونزی هیچگاه از تسلیحات تحت اختیار علیه مردم خود استفاده نخواهد كرد، گفت : بیش از بیست سال است كه اندونزی در بحث بروز رسانی تسلیحاتی از دیگر كشورهای دوست عقب مانده است، كه كمبود منابع اعتباری و وجود اولویت های دیگر ،عامل اصلی آن بوده است.

وی افزود: اندونزی از لحاظ جغرافیایی یكی از وسیع ترین كشورهای آسیای جنوب شرقی محسوب می شود.

رییس جمهور اندونزی رویكرد همیشگی این كشور را صلح جویی عنوان و تصریح كرد : به روز رسانی تسلیحات ارتش در راستای تقویت قدرت دفاعی و حفظ حاكمیت كشور است و برخورداری از حداقل قدرت نظامی یكی از واجبات هر كشوری محسوب می شود.

لازم به ذكر است رییس جمهوری اندونزی روز گذشته در دیدار با 'آنگلا مركل' صدراعظم آلمان برای همكاری نظامی میان دو كشور خصوصأ در زمینه آموزش و رزمایش نظامی، همكاری در حوزه صنایع دفاعی، تحقیقات، سرمایه گذاری و تولید تسلیحات مشترك، با یكدیگر توافق كردند.

اندونزی همچنین در نظر دارد تا یك صد تانك جنگی را از آلمان خریداری كند.

اندونزی به دلیل آنچه كه از سوی آمریكا عدم رعایت حقوق بشر در تیمور شرقی مطرح می شد، سالها تحت تحریم تسلیحاتی واشنگتن بود و اینك این كشور با وجود رهایی از این تحریم ها در تلاش است تا با خریداری تسلیحات از كشورهای مختلف خود را از خطر تأثیر هرگونه تحریم احتمالی توسط یك كشور خاص، رهایی بخشد.

آساق**335**5981





:: برچسب‌ها: فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: