ناشران مكتوب از كشورهای جهان در نمایشگاه قرآن حضور می یابند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'سیدمحمد حسینی' روز چهارشنبه در حاشیه نشست رسانه ای بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی گفت: با تجربه بسیار خوبی كه دوستان در دوره های قبلی بدست آوردند، امسال سعی شده با بهره گیری از این تجریبات و برطرف كردن نقاط ضعف و رفع كمبودها و تقویت نقاط مثبت، این دوره به بهترین شكل و با شكوه خاصی برگزار شود.

وی یادآور شد: امسال در این رویداد مهم معنوی، حضور دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی و موسسات و تشكلات قرآنی مختلف را به صورت فعال خواهیم داشت.

به گفته حسینی، در این دوره هم به بحث آموزش و هم بحث پژوهش توجه شده و حفظ قرآن و كارهای تحقیقاتی از طرف دیگر دستگاه ها مانند وزارت علوم در دستور كار قرار گرفته است.

عضو كابینه دولت دهم، به موضوع بیداری اسلامی اشاره كرد و افزود: در این نمایشگاه، با توجه به جوش و خروش و بیداری اسلامی در منطقه و كشورهای جهان اسلام و از طرفی در نظر گرفتن شعار نمایشگاه امسال 'قرآن فرهنگ بیداری'، توجه و اهتمام خاصی به این موضوع شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در همین راستا علاوه بر ایجاد غرفه و بخش خاص موضوع بیداری اسلامی، برنامه های متنوع و مختلفی نیز در این خصوص در نظرگرفته شده كه با تلاش تمامی مسوولان، این برنامه ها به بهترین نحو ممكن اجرا خواهند شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره روز قدس افزود: در ایام برپایی نمایشگاه به بحث فلسطین و مسایل پیرامون آن نیز به صورت ویژه پرداخته می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان كرد: محصولات قرآنی با كیفیت عالی و با تخفیف درنظر گرفته شده به آحاد مردم و بازدیدكنندگان در نمایشگاه ارایه می شود.

حسینی به نشست های متعدد تخصصی طی برگزاری این رویداد بزرگ معنوی اشاره كرد و افزود: سعی شده به اندازه فضا و امكانات موجود، امسال بهتر از سال های گذشته چنین نشست های تخصصی برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاكید كرد: در صدد هستیم با به كارگیری همه ظرفیت ها و امكانات، بیشترین خدمات را برای هرچه باشكوه تر برگزار شدن این رویداد مهم و بزرگ معنوی و قرآنی به آحاد مردم ارایه كنیم.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم از 25 تیر ماه تا 24 مرداد ماه برگزار می شود.

فراهنگ ** 1355 ** 1883 ** 1071





:: برچسب‌ها: معماری , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: