داوران ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان معرفی شدند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از حوزه هنری، 'علی اصغر كفشچیان مقدم' دبیر هنری جشنواره هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده و سلایق مختلف داوری و تاكید بر اجماع نظرات، تركیب خاصی اعمال شده است كه بر این اساس برای 8 بخش جشنواره (هر بخش 5 نفر) و در مجموع 40 داور در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، داوری بخش نقاشی و نقاشی-خط را هنرمندانی چون 'كاظم چلیپا'،'ایرج اسكندری'،'صداقت جباری'،'احمد خلیلی فرد' و'مرتضی اسدی' برعهده دارند.

آثار بخش طراحی جشنواره را نیز'مهرداد خطایی'، 'ادهم ضرغام'،'حبیب‌الله صادقی'،'منوچهر معتبر' و 'احمد وكیلی' بررسی خواهند كرد.

در بخش تصویرسازی 'ابوالفضل همتی آهویی'،'محمدعلی بنی اسدی'،'حسن روح‌الامینی'،'فریده شهبازی'،'علی‌اكبر صادقی' و'كیانوش غریب‌پور' به داوری آثار خواهند پرداخت و در بخش كاریكاتور نیز 'سید مسعود شجاعی طباطبایی'،'كامبیز درمبخش'،'محمد رفیع ضیایی'، 'محسن نوری نجفی' و 'مسعود ضیائی زردخشویی' آثار مرتبط را به داوری خواهند نشست.

اساتیدی چون 'قبــاد شیــوا'،'كوروش پارسانژاد'،'احمد آقاقلی‌زاده'،'ابراهیم حقیقی' و 'سید محمد فدوی' داوری آثار در بخش پوستر را برعهده خواهند داشت و در بخش مجسمه‌سازی نیز 'طاهر شیخ‌الحكمائی'،'بهروز دارش'،'محمدرضا ذبیح‌الله‌زاده'،'ملك دادیار گروسیان' و 'ریما اسلام‌مسلك' به بررسی آثار در بخش رقابتی خواهند پرداخت.

علاوه بر این آثار مربوط به بخش هنر ویدئو آرت و فتو آرت نیز توسط 'محسن راستانی'، 'عبدالمجید حسینی‌راد'،'احمد نادعلیان'،'سید محمد ستاری' و 'كامبیز صبری' داوری خواهد شد.

دبیر هنری جشنواره در مورد داوری آثار اظهار داشت: داوری آثار ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان در دو مرحله انجام می‌شود كه مرحله نخست مربوط به بازبینی آثار است و مرحله دوم نیز اختصاص به داوری نهایی و اعلام برگزیدگان جشنواره دارد.

كفشچیان مقدم درباره جدول زمان‌بندی برپایی جشنواره نیز گفت: مهلت ارسال تصویر آثار شهریور و مهر ماه 91 تعیین شده و بررسی و آماده‌سازی آثار هم آبان ماه 91 انجام خواهد شد.

نمایشگاه ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان حوزه هنری دی ماه همزمان با معرفی نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.

فراهنگ**9173**1588





:: برچسب‌ها: پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: