موتورسیكلت های بدون بیمه نامه تا پایان امسال برای استفاده از تخفیف بیمه ای فرصت دارند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مهندس سید محمد كریمی یكشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز افزود: با این بخشودگی ها و تخفیف هایی كه برای اعطای بیمه نامه موتورسیكلت ارائه شده اخذ بیمه نامه موتورسیكلت به حدود 85 هزار تومان رسیده كه رقم مناسبی برای دارندگان این وسیله نقلیه است .

وی اظهار داشت: درحالی كه رقم دیات در كشورمان رو به افزایش است و پیشتر با احتساب جرایم دیر كرد اخذ بیمه نامه موتورسیكلت حدود 250 هزار تومان تمام می شد به نظر می رسد دارندگان موتورسیكلت باید استقبال خوبی برای استفاده از فرصت تعیین شده تا پایان سال برای اخذ بیمه نامه كنند.

كریمی ادامه داد : متاسفانه تصادفات موتورسیكلت ها در كشور ما خیلی زیاد است و حدود هفت میلیون موتور سیكلت بدون بیمه نامه داریم كه در تصادفات خود و خانواده را دچار مشكل می كنند.

وی گفت: بر اساس ماده 19 قانون بیمه شخص ثالث ، پلیس موظف است از تردد موتورسیكلت های فاقد بیمه نامه جلوگیری كند و قرار شد در نقل و انتقالات و تعویض پلاك این موضوع جدی تر گرفته شود.

رییس كل بیمه مركزی ایران كه برای پرداخت دیات هادی طالبی موتورسیكلت سوار مصدوم و عیادت از این دانشجوی صدمه دیده كه حدود هشت سال است زندگی نباتی دارد به شیراز آمده بود گفت : صنعت بیمه و صندوق تامین خسارت 452 میلیون تومان دیه این موتورسیكلت سوار فاقد بیمه نامه را پرداخت كرد.

وی گفت : با این حادثه كه برای این جوان دانشجو رخ داد هم حادثه دیده و هم خانواده او دچار مشكل شدند از این رو توصیه ما این است كه اگر كسانی از موتورسیكلت استفاده می كنند حتما قانون را رعایت كنند و بیمه نامه هم داشته باشند .

كریمی گفت : امثال این جوان دانشجو كه اكنون روی تخت بیمارستان افتاده و زندگی نباتی دارد ،می توانستند در المیپادها و رشته های تخصصی برای كشور ما سرمایه باشند و فقط با سهل انگاری و بی احتیاطی این خسارت ها را به بار آورده اند . ك/2

677 /675





:: برچسب‌ها: قدیمی , جشن تولد , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: