پوركاظمی:كلینیك پزشكی ایران در دهكده بازیهای المپیك لندن راه اندازی شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون پزشكی ورزشی،'لطفعلی پوركاظمی'رییس كمیسیون پزشكی كمیته ملی المپیك افزود:با توجه به نظم بسیار بالایی كه در دهكده المپیك وجود دارد با همكاری نخستین گروه پزشكان ایرانی 'امین نوروزی ' ،'رامین طباطبایی ' و 'فرشاد غزالیان ' تجهیزات فیزیوتراپی و پزشكی در محل كلینیك تعبیه شد.

به گفته پوركاظمی این كلینیك هم اكنون با داشتن پرسنل و امكانات كافی،آمادگی كامل دارد تا در تمام ساعات شبانه روز خدمات مورد نیاز را به ورزشكاران ایرانی اعزامی به لندن ارایه كند.

پوركاظمی با اشاره به سرویس دهی بی نظیر تیم پزشكی ایران در خلال بازی های آسیایی گوانگجو، خاطر نشان كرد: با توجه به برنامه ریزی كه از مدت ها پیش از اعزام به لندن صورت گرفته و با حمایت وزارت ورزش و جوانان و كمیته ملی المپیك، هیچ مشكلی در زمینه حفظ و تامین سلامت كاروان ورزش ایران در بازی های 2012 لندن وجود ندارد.

رییس فدراسیون پزشكی ورزشی با بیان اینكه كلینیك پزشكی ایران در بیمارستان مركزی دهكده بازیهای المپیك برپا شده است ،گفت:در بازدید اولیه ازكلینیك پزشكی برخی كشورها ، با جرات اعلام می كنم كه تیم پزشكی ایران مجهزتر و كامل تر از بسیاری از آنان بود و در صورتی كه ورزشكاران ایرانی به دلایلی نیاز به مداوای تكمیلی داشته باشند می توانیم مصدوم یا بیمار احتمالی را به این بیمارستان منتقل كنیم .

وی در پایان از به اهتزار درآمدن پرچم ایران در دهكده بازیهای المپیك لندن خبر داد و افزود: امیدوارم همانطور كه ورزشكاران ایرانی توانستند در گوانگجو افتخار آفرینی كرده و موجبات خرسندی مردم را فراهم كنند یكبار دیگر در لندن نیز با غیرت و قدرت تلاش كرده و شادی را به مردم ایران هدیه كنند.

ورزشی **1828**1440





:: برچسب‌ها: سفید , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: