الهه احمدی: موفقیتم را به ملت ایران تقدیم می كنم
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگاراعزامی ایرنا، الهه احمدی نخستین زن ایرانی است كه در تاریخ رقابتهای المپیك توانست به مرحله فینال راه یابد .

وی روزشنبه پس ازكسب عنوان ششم این دوره از رقابتها،افزود:بسیارخوشحال هستم كه به عنوان اولین تجربه حضور در المپیك توانستم در رقابت با حریفان خود مقام ششم این دوره را كسب نمایم.

احمدی گفت: تمرینات سختی را زیر نظر مربیان ارزنده خودم گذرانده بودم و اردوی یك ماهه آلمان در رسیدن به شرایط ایده ال بسیار موثر بود و طی چند روز گذشته در لندن نیز به طور مستمر تمرین داشتم.

وی افزود:درفینال متاسفانه دو اشتباه موجب شد تا مقام ششم را كسب كنم و قطعا اگر این اشتباهات نبود نتیجه بهتری می گرفتم.

احمدی اظهارداشت: رقابت فشرده ای داشتم اما تمرینات و آمادگی جسمانی، سطح اعتماد به نفس و روحیه مرا به شدت بالا برده بود و تمرین منظم و برنامه ریزی شده زیر نظر مربیان، اتكای به خدا و دعای مردم خوب كشورمان برایم این موفقیت را به ارمغان آورد.

وی گفت: بانوان ایرانی دارای استعدادهای شگفت آوری هستند و با خودباوری و انجام تمرینات لازم می توانند به آنچه كه شایسته شان است، برسند.

احمدی افزود: تصور می كنم موفقیت امروز احساس وظیفه مسوولان را در حمایت از ورزش بانوان و بها دادن به این قشر از افراد جامعه، بیشتر نماید و در این صورت قطعا ما در بسیاری از رشته ها می توانیم به قله های افتخار دست پیدا كنیم.

تیرانداز المپیكی كشورمان در مسابقه فینال كه ساعاتی پس از پایان مرحله مقدماتی برگزار شد، با ارتقاء مجموع امتیازات خود به 499.1 در جایگاه ششم المپیك ایستاد.

درپایان رقابت های امروز تیراندازی 10 متر با تفنگ بادی، ورزشكار چینی با 502.9 امتیاز به مدال طلا دست یافت، تیرانداز لهستانی با 502.2 امتیاز نقره گرفت و یك ورزشكار دیگر از كشور چین به مدال برنز بسنده كرد.

اروپام.**1647**345





:: برچسب‌ها: برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: