استاندار بصره: این استان به 250 هزار واحد مسكونی نیاز دارد
نوشته شده توسط : breketid

دكتر 'خلف عبدالصمد خلف' روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مسكن مهر آبادان در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ایرنا هدف از سفر به استان خوزستان را رایزنی با مسوولان جمهوری اسلامی ایران، پیمانكاران و صاحبان شركت های توانمند و با تجربه برای ساخت استان بصره عراق در همه زمینه ها عنوان كرد.

استاندار بصره از بخش های خصوصی استان خوزستان برای مشاركت در عمران زیرساخت ها و زیربناها و نیز احداث واحدهای مسكونی در استان بصره دعوت كرد.

وی گفت: از مسكن مهر آبادان بازدید كردم و ساخت شش هزار واحد مسكونی در مدت دو سال را از نظر زمانی بسیار عالی است.

عبدالصمد خلف قیمت تمام شده هر واحد مسكونی در طرح مسكن مهر آبادان را خوب توصیف كرد و افزود: ساخت خانه ارزان و با كیفیت در بصره با هدف رعایت حال شهروندان این منطقه در اولویت كاری ماست .

استاندار بصره با اشاره به خرابی های بجای مانده از دوران رژیم بعث عراق در استان بصره گفت: امیدواریم شركت های ایرانی در امر بازسازی استان بصره مشاركت فعالی داشته باشند.

وی كمبود مسكن را از معضلات عمده شهروندان بصره عنوان كرد و گفت: همچنین به مشاركت جدی پیمانكاران ایرانی برای ترمیم و توسعه زیرساخت هایی همچون آب، سیستم فاضلاب، برق، مخابرات و غیره نیاز مبرم داریم.

استاندار بصره سه منطقه عمده استان بصره كه نیاز به ساخت مسكن دارند، اطراف شط العرب با 100 هزار واحد مسكونی، شهر بصره جدید به سمت فاو با 100 هزار واحد مسكونی و منطقه بین فرودگاه بصره و خیابان منتهی به ساحل رودخانه شط العرب در استان بصره با احداث 50 هزار واحد مسكونی عنوان كرد.

ك/3 7103/642/320





:: برچسب‌ها: سگ , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علي در تاریخ : 1390/12/5/5 - - گفته است :
سلام دوست خوبم وب قشنگي داري به منم سر بزن

نتايج فوتبال را پيش بيني كن جايزه 500000 ريالي دريافت كن

http://shansi.loxblog.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: