شكست بوسنی از برزیل با گل خودی
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش منابع اینترنتی، در دقیقه 91 بازی، در دیدار سه شنبه دو تیم كه در سوییس برگزار شد، هالك تازه ‌وارد شوتی محكم زد كه ساشا پاپاچ آن را وارد دروازه خودی كرد و با این نتیجه برزیل در بازی كه به نظر می رسید با تساوی به پایان برسد، پیروز شد.

اولین گل این مسابقه را مارسلو در دقیقه 4 گل وارد دروازه بوسنی كرد. دنی آلوز با پاسی دیدنی مارسلو را صاحب توپ كرد و او هم آن را وارد دروازه اسمیر بگوویچ كرد.

بوسنی در دقیقه 13 بازی را به تساوی كشاند. داوید لوییز توپ را به راحتی لو داد و شوت آرام وداد ایبیشویچ در حالی وارد دروازه شد كه به نظر می رسید ژولیو سزار فرصت مهار شوت آرام او را دارد. اما اشتباه دروازه‌بان برزیل باعث شد این شوت به گل تبدیل شود.

میزبان جام جهانی 2014 كه پنج بار عنوان قهرمانی جهان را در كارنامه خود دارد؛ برای صعود به این جام در مراحل مقدماتی شركت نمی كند و به همین علت با برگزاری مسابقات دوستانه خود را برای این رقابتها آماده می كند.

برزیل در ماه مه درآلمان با دانمارك روبرو می شود. سپس سه بازی در آمریكا خواهد داشت. روز 30 ماه مه با میزبان بازی دارد، سوم ژوئن در آرلینگتون تگزاس مقابل مكزیك به میدان می رود و روز نهم ژوئن نیز به مصاف آرژانتین رقیب این كشور در آمریكای جنوبی می رود.

**1584**1553





:: برچسب‌ها: شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: