بلاژویچ: مجبور به شكست سایپا هستیم
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، 'میروسلاو بلاژویچ' روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم فوتبال صنعت مس كرمان و سایپا در جمع خبرنگاران اضافه كرد: این كه باید در دیدار فردا (پنجشنبه) پیروز شویم، فشار بسیار سنگینی را روی تیم ما ایجاد كرده است.

بلاژویچ ادامه داد: متاسفانه در 9 دیدار از بازی های گذشته به دلیل اشتباهات كوچك بازیكنان، نتایج مورد نظر به دست نیامده است.

وی بیان كرد: تركیب تیم صنعت مس كرمان در دیدار با سایپا نیز تقریبا مشابه تركیب تیم ما در دیدار گذشته مقابل داماش گیلان خواهد بود.

بلاژویچ با یادآوری اتفاقات دو دقیقه پایانی دیدار مس كرمان با داماش گیلان گفت: بازیكنان ما در این دیدار در دقایق تلف شده، بازی را تمام شده دانستند و حریف از این فرصت نهایت استفاده را انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس كرمان اضافه كرد: بازیكنان ما باید بدانند ممكن است برخی قواعد و مسایل در فوتبال رعایت نشود و تا داور مسابقه سوت خود را به صدا در نیاورده، بازی ادامه دارد.

بلاژویچ اظهار داشت: این كه چرا تیم صنعت مس كرمان در دقایق تلف شده نیمه دوم دیدار با داماش گیلان، دو گل دریافت و نتیجه پیروزی را با مساوی تعویض می كند، جای سوال دارد.

وی تصریح كرد: پس از آنالیز و تجزیه و تحلیل های انجام شده در مورد این دیدار، در نهایت خودم را مقصر اصلی رقم خوردن نتیجه مساوی می دانم.

سرمربی تیم مس كرمان، در باره 'مهرداد پولادی' بازیكن این تیم گفت: پولادی یك جرم ورزشی انجام داده است و با حضور نداشتن در تركیب تیم باعث شد ما فینال رقابت های جام حذفی را از دست بدهیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال صنعت مس كرمان در هفته بیست و چهارم مسابقه های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران، عصر فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید باهنر شهر كرمان میزبان تیم سایپای البرز خواهد بود.ك/2

7443/8154

1589





:: برچسب‌ها: نیویورک , درخت , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: