جشنواره ورزش های زمستانی خلخال برگزار شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار ایرنا در این جشنواره كه در هوای سرد زمستانی و در محلی انبوه و انباشته از برف برگزار شد، گروههای هنری و تندیس سازان برفی و یخی به همراه ورزشكارانی از رشته های مختلف ورزشی به مدت چند ساعت با هم رقابت كرده و آثار هنری و حركات ورزشی را به نمایش گذاشتند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره كه با حضور استاندار اردبیل، فرماندار خلخال و جمع كثیری از علاقه مندان به طبیعت زیبای خلخال برگزار شد، رییس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: برگزاری جشنواره چهارم خلخال به علت شرایط نامساعد جوی دو بار به تاخیر افتاد.

سید ناصر میرمرسلی افزود: شهرستان خلخال با داشتن طبیعت بسیار زیبا و استعدادهای طبیعی منحصر به فرد توانایی برگزاری انواع جشنواره ها در فصول مختلف سال را دارد.

وی از برگزاری جشنواره های ماهیگیری با قلاب و صعود همگانی به قله آق داغ خلخال به صورت دایمی و همه ساله در خلخال خبر داد.

وی خواستار اجرای پروژه تله كابین و تله سیژ تفرجگاه اندبیل با توجه به قول های داده شده از سوی مسوولان استان اردبیل شد.

استاندار اردبیل نیر در این مراسم گفت: برای راه اندازی تله كابین و امكانات رفاهی، تفریحی تفرجگاه اندبیل خلخال با تمام توان تلاش می شود.

سیدحسین صابری افزود: موضوع راه اندازی تله كابین و سایر امكانات سایت گردشگری تفرجگاه میر عادل بولاغی اندبیل خلخال از سوی استانداری اردبیل به طور مرتب پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اعلام آمادگی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری لازم در این زمینه در خلخال و با نظر مساعد مسوولان ذیربط استان اردبیل در رفع موانع كار واگذاری زمین در تفرجگاه اندبیل به بخش خصوصی انتظار می رود در آینده نزدیك شاهد سرمایه گذاری كلان از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی در این محل و راه اندازی تله كابین اندبیل باشیم.

وی با تقدیر از دست اندركاران و برگزار كنندگان این جشنواره گفت: برگزاری چنین مراسمی در ایجاد روحیه نشاط در بین مردم و جامعه بسیار مفید و موثر بوده و امیدواریم شاهد برگزاری مشابه چنین مراسمی در جای جای استان اردبیل باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسم اختتامیه جشنواره ورزش های زمستانی خلخال و با رای هیات داوران جشنواره، تندیس برفی نهنگ ساخته گروه هنری استان خراسان رضوی عنوان اول تندیس های برفی جشنواره را كسب و تندیس برفی سفره هفت سین كار گروه هنری شاهرود خلخال مقام دوم و تندیس ضامن آهو ساخته گروه هنری هشجین خلخال مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در این جشنواره از روسای هیات های ورزشی تیراندازی با كمان اسكی و همگانی با اهدای تندیس جشنواره و لوح سپاس تجلیل شد.

در بخش ورزشكاران برتر نیز شایان نقی زاده، سعید سلیمی و احمد صفری به همراه معصومه و زینب قلی پور و هنگامه عنایت زاده جوایز عناوین اول تا سوم مسابقات تیراندازی با كمان را كسب كردند.

همچنین در این مراسم به 10 نفر از اسكی بازان برتر شركت كننده در مسابقات اسكی جشنواره جوایزی اهدا و به قید قرعه به دو نفر از شركت كنندگان در همایش پیاده روی جشنواره هزینه سفر به مشهد مقدس پرداخت و به 10 نفر دیگر نیز لباس ورزشی هدیه شد.

در جشنواره امسال به رغم ممنوعیت تیوپ سواری عده ای از جوانان بدون توجه به هشدارهای مسوولان برگزاری جشنواره اقدام به تیوپ سواری كردند كه به علت واژگونی تیوپ، یكی از تیوپ سواران مصدوم و با آمبولانس حاضر در محل برگزاری جشنواره به بیمارستان منتقل شد.

594/7119/592/





:: برچسب‌ها: معماری , توکیو , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: