جام سیراكوف بلغارستان میدانی برای خودنمایی جوانان كشتی فرنگی ایران
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، كاروان كشتی آزاد و فرنگی جوانان كشورمان به تازگی عازم شهر وارنای بلغارستان شده تا با حضور در تورنمنت بین المللی جام 'پتكو سیراكوف'، تجربه كسب كند.

در همین راستا، 'عبدالله چمن گلی' سرمربی تیم كشتی فرنگی جوانان ایران نیز روز چهارشنبه به سایت فدراسیون كشتی گفت: از حضور در رقابت های جام سیراكوف بلغارستان به دنبال شناخت كشتی گیران جوان برای مسابقات مهم آینده هستیم.

در مدت زمان كوتاهی كه در تمرینات تیم جوانان بودم، به شناخت خوبی از كشتی‌ گیران رسیده و آمادگی حضور در جام سیراكوف بلغارستان را داریم.

وی ادامه داد: در اردوی دو هفته‌ ای تقریبا به شناخت خوبی از نفرات جوان كشتی فرنگی رسیده‌ام و امیدوارم در بلغارستان بتوانیم عملكرد خوبی داشته باشیم.

چمن گلی تصریح كرد: بعد از مسابقات جام سیراكوف به شناخت كافی از نفراتی كه به عنوان گزینه ‌های اصلی تیم ملی مطرح هستند، خواهیم رسید و در اردوی فروردین ماه می توانیم بیشتر روی آنان كار كنیم.

سرمربی تیم كشتی فرنگی جوانان ایران اظهار داشت: متاسفانه زمان كافی برای تمرین با این جوانان نداشتیم، چون اردوی ما از روز 15 اسفند ماه آغاز شد اما خوشبختانه نفرات خوبی داریم و قطعا در آینده می توانیم تیم ملی را به خوبی تغذیه كنیم.

وی در پایان خاطر نشان كرد: در فروردین ماه با دعوت نفرات بیشتری، اردوی تیم ملی را برای شركت در مسابقه های آسیایی و جهانی جوانان ادامه خواهیم داد و تلاش می كنیم تا بهترین ها برای اعزام به قزاقستان و تایلند انتخاب شوند.

9162 / 1589





:: برچسب‌ها: هندوستان , چشم انداز , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: