نیروی انتظامی برای ارتقای احساس امنیت روانی در جامعه تلاش می كند
نوشته شده توسط : breketid

'بهمن كارگر'، روز پنجشنبه در بازدید از قرارگاه نوروزی استان زنجان، امنیت را از اجزای ضروری و اولیه جامعه دانست و افزود: بدون وجود امنیت امكان اجرای هیچ برنامه و رشد و ترقی وجود نخواهد داشت.

وی، گفت: نیروی انتظامی در تمام نامگذاری ها، با برنامه ریزی استراتژیك، در تلاش برای حفظ امنیت جامعه و جلب رضایت عموم اقشار مردم است.

كارگر، ارزیابان اصلی نیروی انتظامی را مردم دانست و اظهار كرد: بر اساس تاكیدات رهبر معظم انقلاب، مسولیت ایجاد و پاسداری از امنیت اجتماعی، اخلاقی و روانی مردم بر عهده نیروی انتظامی بوده و این نهاد باید با جدیت برای حفظ و ثبات ‌آن تلاش كند.

وی، ناجا را یك نهاد اجتماعی و امنیتی دانست و خاطرنشان كرد: نیروی انتظامی مسوولیت برقراری امنیت در جامعه را بر عهده دارد و باید در این مسیر ارتباط مستمر و مناسبی با اقشار مختلف جامعه داشته باشد.

كارگر، به برنامه های اولویت دار ناجا در سال جاری اشاره كرد و افزود: نیروی انتظامی در پنج برنامه تقویت حوزه های اطلاعاتی، اجتماعی، فناوری و داشتن پژوهش های اثرگذار در سال جاری فعالیت خواهد كرد.

معاون اجتماعی ناجا، نیروی انتظامی را دستگاهی هوشمند در كشور در زمینه های امنیتی و اجتماعی دانست و یادآورشد: در زمان حاضر پایه و اساس تمام برنامه ریزی ها واقدامات نیروی انتظامی پژوهش و تحقیق و اجرای برنامه های كارشناسی شده است.

7319/522/587





:: برچسب‌ها: پارک , دریا , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: