مشكل آمریكا درباره ایران موضوع انرژی هسته ای و حقوق بشر نیست
نوشته شده توسط : breketid

آنهایي كه خیال می كنند اگر ما در قضیه‌ انرژي هسته‌اي عقب‌نشیني كردیم، دشمني آمریكا تمام می شود، از این حقیقت غافلند. مشكل آنها مساله هسته‌اي نیست. كشورهایي هستند كه سلاح هسته‌اي دارند، در منطقه‌ ما هم هستند، آنها ككشان هم نمی گزد!

مساله، مساله سلاح هسته‌اي یا صنعت هسته‌اي نیست، مساله‌ حقوق بشر نیست؛ مساله جمهوري اسلامي است كه مثل شیر در مقابل اینها ایستاده است. اگر جمهوري اسلامي هم در مقابل اینها مثل بعضي از رژیم هاي منطقه، حاضر بود به ملت خودش خیانت كند، در مقابل اینها تسلیم بشود، با او كاري نداشتند. مساله‌ اینها زیاده‌خواهي‌هاي استكباري است؛ این علت دشمني با ملت ایران است.

البته آمریكایي‌ها اشتباه می كنند. اینكه فكر كنند با ستیزه‌گري، با دشمني، با تهدید می توانند جمهوري اسلامي را به عقب‌نشیني وادار كنند، یا بتوانند جمهوري اسلامي را از میان بردارند، یك خطاي بزرگ و فاحشي است؛ چوب این خطا را هم می خورند. آنها می توانند با ملت ایران محترمانه رفتار كنند، می توانند به حق خودشان قانع باشند، می توانند فاجعه‌اي را كه در انتظارشان هست، ببینند و بشناسند.

كشورهاي غربي نمی گذارند مردمشان از فاجعه‌ آینده‌ نفت مطلع شوند. آنها نمی خواهند ملت هایشان بفهمند كه در قضیه‌ نفت و حامل هاي انرژي چه چیزي در انتظار آنهاست؛ این را نمی خواهند به ملت هایشان بگویند. اینها خیال می كنند با ستیزه‌گري با ملت ایران، می شود كار را پیش برد، اما نمی توانند.

* از بیانات رهبر انقلاب در حرم رضوی (اول فروردین 1391)

فراهنگ**1003**





:: برچسب‌ها: رنگ , شهری , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: