آذربایجان شرقی از نمونه های كشور در تامین امكانات رفاهی و اقامتی است
نوشته شده توسط : breketid

' محمدعلی قدمگاهی ' روز یكشنبه در بازدید از مركز اطلاع رسانی گردشگری آذربایجان شرقی مستقر در خانه حیدرزاده، افزود: آذربایجان شرقی سرزمین جاذبه های گردشگری متنوع و بی همتاست و تاسیسات گردشگری آن از آمادگی كم نظیری برخوردار بوده و تنوع جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، این استان را به منطقه ای كم نظیر در جذب گردشگر تبدیل كرده است.

وی، تبریز را یكی از مقاصد مهم گردشگری كشور عنوان كرد و گفت: اهالی آذربایجان شرقی مردمی مهمان دوست و خونگرم هستند كه می توانند گردشگران را به ماندن و سفر دوباره به استان ترغیب كنند.

قدمگاهی یادآور شد: بازار جهانی تبریز و مجموعه كلیساها به عنوان آثار تاریخی ثبت جهانی شده، سواحل زیبای ارس و جنگلهای ارسباران تنها تعدادی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی محسوب می شوند كه بازدید كننده این آثار از داخل و خارج كشور روز به روز بیشتر می شود.

وی، مردم آذربایجان شرقی به ویژه تبریز را علاقه مند به سیر و سیاحت دانست.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز، در این جلسه با اشاره به فعالیتهای ستاد تسهیلات سفر استان در سفرهای نوروز91، گفت: تمام بخشهای مرتبط با گردشگری استان نهایت تلاش خود را برای فراهم اوردن سفری دلچسب و ایمن برای گردشگران نوروزی فراهم كرده است.

تراب محمدی افزود: افزایش بیش از 42 مجتمع رفاهی، توسعه و بازسازی هشت هتل استان، آمادگی بیش از یكهزار و 500 كلاس درس مدارس برای اقامت مسافران، گشوده بودن بیش از 30 باب مسجد استان به صورت شبانه روزی و نظارت دایمی در تمام پایانه های مسافربری بخشی از اقدامات نوروزی این ستاد به شمار می رود.

7236/587





:: برچسب‌ها: درختان , ماکرو , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: