مسیر اعتلا و حفظ جایگاه جهانی صنعت نفت متوقف نمی شود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا, مهندس 'مسعود نصوری' روز دوشنبه در پیامی به مناسبت هشتم فروردین ماه، سالروز سفر مقام معظم رهبری به عسلویه در استان بوشهر افزود: پارسال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خط مقدم جبهه اقتصادی كشور بدل شد و امسال نیز سال توانمندسازی حداكثری صنعت نفت در تمامی مناطق عملیاتی خواهد بود.

وی در این پیام كه نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد, یادآور شده است: روز هشتم فروردین ماه به طور قطع حماسی ترین برگ زرین تاریخ یكصد و چهار ساله صنعت نفت كشور است.

نصوری اضافه كرد: هشتم فروردین ماه روزی است كه همچون نگینی بر پهنه عظیم این صنعت بالنده می درخشد و به عنوان الگویی نمونه ملاك كار و تلاش مضاعف و موجب تقویت روحیه خودباوری و خوداتكایی در كاركنان سختكوش صنعت راهبردی نفت ایران اسلامی محسوب می شود.

وی یادآور شد: در آغاز چهارمین بهار از دهه چهارم انقلاب اسلامی (دهه پیشرفت و عدالت) در سال «تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی» صنعت نفت آماده جهش های جهانی است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: این مهم جز به بركت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و تدبیر و رهبری مقام عظمای ولایت و روحیه خودباوری و ایثارگری كاركنان پر تلاش صنعت نفت كشور نبوده است.

نصوری اظهار داشت: سال گذشته با قدوم پر خیر و بركت رهبر فرزانه انقلاب، بستان امید و شور و شعف در استان بوشهر رویید و با سفر معظم له به عسلویه، صنعت نفت در این منطقه راهبردی جان تازه ای گرفت و گام های موثری به سمت پیشرفت و توسعه این خطه برداشته شد.

628/320





:: برچسب‌ها: خیابان , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
moin در تاریخ : 1391/1/8/2 - - گفته است :
سلام دوست عزیز

وبلاگ شما رو دیدیم و تصمیم به تبادل لینک گرفتیم .می توانید در سایت ما لینک خود را ثبت کنید

با تشکر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: