سخنان اخیر رهبر ایران، لرزه بر جان آمریكا و رژیم صهیونیستی انداخت
نوشته شده توسط : breketid

شیخ 'احمد قطان' امروز دوشنبه با اشاره به بیانات مهم حضرت آیت الله العظمی سید 'علی خامنه ای'، رهبر انقلاب اسلامی ایران به مناست آغاز سال جدید هجری شمسی گفت: این سخنان نشان داد كه نظام جمهوری اسلامی همچنان بر مواضع خود در دفاع از حقوق ملت های عربی و اسلامی و تمام مستضعفان جهان استوار و پایدار است.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خود، با اشاره به این نكته كه ایران اسلامی دیگر به جغرافیای خاصی تعلق ندارد ، بلكه به ملت های عربی ،اسلامی و تمام مستضعفان جهان تعلق دارد، بر، برآورده شدن حقوق كلیه مردم مستضعف و ستم دیده جهان تأكید كردند.

قطان با اشاره به تهدیدهای غرب علیه ایران به خاطر فعالیت های صلح آمیز هسته ای كشورمان ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در سخنان اخیر خود، پیام های واضح و روشنی را به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ارسال داشتند و عنوان كردند كه ایران به حملات بیگانگان و دشمنان مردم ایران، با قدرت تمام، پاسخ خواهد داد.

وی با اشاره به تحریم های غرب علیه ایران تصریح كرد : ایران به خاطر فعالیت های صلح آمیز هسته ای مورد تحریم مالی و اقتصادی غرب قرار گرفته است ولی نظام جمهوری اسلامی، هرگز از حق مسلم خود در دست یابی به انرژی هسته ای در راستای اهداف صلح آمیز دست بر نخواهد داشت و انتخابات اخیر پارلمان ایران نیز نشان داد كه مردم در كنار رهبری، در دفاع از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم و استوار هستند.

این عالم اهل سنت لبنان تأكید كرد : امریكا و غرب خواهان تضعیف نظام جمهوری اسلامی با هدف جلوگیری از سیر پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف هستند.

قطان گفت : از آنجا كه جمهوری اسلامی ایران در كنار فریاد ملت های مظلوم و ستم دیده جهان علیه آمریكا و استكبار جهانی قرار گرفته است ، از این رو با خشم و عضب غرب و رژیم صهیونیستی هم رو به رو شده است.

این شخصیت اهل سنت لبنانی تصریح كرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نشان داد كه همچنان قوی و ثابت قدم به پیشرفت و شكوفایی كشور در عرصه های مختلف ادامه می دهد و به هرگونه حملات دشمنان، با قدرت تمام، پاسخ خواهد داد.

خاورم*2023**2047**





:: برچسب‌ها: پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: