ساركوزی از تدابیر جدید امنیتی در كشور خبر داد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا ، رییس جمهور فرانسه در پایان دیدار روز سه شنبه خود با نیروهای امنیتی كشور دخیل در موضوع ' محمد مراه ' قاتل زنجیره ای هفت تن از شهروندان این كشور افزود: فرانسه در امر مبارزه با تروریسم و افراطی گری تدابیر جدیدی را به مورد اجرا می گذارد.

این درحالی است كه سلب امنیت در برخی از محلات شلوغ و مهاجر نشین محلات حاشیه ای شهرهای بزرگ از جمله پاریس و برخی از دیگر شهرهای بزرگ كشور از جمله ' مارسی ' و ' تولوز ' نیز به زمینه ای برای انتقاد برخی از سران احزاب مخالف و نامزدهای انتخاباتی از عملكرد دولت تبدیل شده است.

مسوولان و شهروندان فرانسوی كه از وقوع حادثه شهرهای تولوز و ' مونتوبان ' در جنوب كشور توسط مراه در فاصله زمانی 11 تا 19 مارس سالجاری میلادی كه به بهای زندگی هفت تن از شهروندان از جمله سه كودك منجر شد، به شدت شوكه شده است.

این درحالی است كه تمامی احزاب فعال كشور نیز ضمن واكنش نسبت به وقوع این حادثه خواستار اتخاذ تدابیر امنیتی بیشتری در برابر افراطی گری و تروریسم در كشور شده اند.

ساركوزی خاطرنشان ساخت: در اجرای سیاست و تدابیر امنیتی جدید دولت این كشور ، پس از این تمامی افرادی كه نسبت به فرانسه و ارزش های جمهوری این كشور سخنان فحش و ناسزا بر زبان برانند از امكان ورود به كشور محروم خواهند بود.

رییس جمهور فرانسه همچنین از شبكه های تلویزیونی كشور كه به عكس ها و تصاویری از كشتار مراه دسترسی دارند نیز خواست به خاطر احترام به كشته شدگان و همچنین ارزش های جمهوری از پخش آن خودداری كنند.

مراه كه به قاتل ' اسكوتر سوار ' شهرت یافته روز پنجشنبه گذشته پس از ساعت ها مقاومت توسط نیروهای ویژه امنیتی و تهاجمی فرانسه در منزل خود در تولوز از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و از پای درآمد.

پدر مراه از دولت فرانسه خواسته است تا جسد فرزندش جهت دفن در الجزایر در اختیار خانواده وی قرار گیرد.

این درحالی است كه ' آلن ژوپه ' ، وزیر امور خارجه فرانسه نیز در واكنش به شكایت پدر مراه گفته است: چنانكه وی به جای پدر مراه كه دارای یك چنین فرزند دیو صفتی است، قرار داشت در این مقوله سكوت اختیار می كرد.

اروپام/1495**1514





:: برچسب‌ها: عکس ها , سبز , آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علي در تاریخ : 1391/1/9/3 - - گفته است :
لطفا مراباعنوان تاج آسيا لينك كنيد و خبربديد تا شما رو لينك كنم.
آدرسم:
alibaloochpoor.loxblog.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: