تهدید ایران اقدامی غیراخلاقی، خطرناك و مبتنی بر دروغ و فریب است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا از مالزی، گروه بین المللی صلح مسیح در بیانیه خود كه آن را پایگاه اینترنتی جنبش عدالت جهانی مالزی منتشر كرده، بر ادامه تلاش های دیپلماتیك بر اساس احترام متقابل برای حل صلح آمیز موضوع تاكید كرده است.

در این بیانیه همچنین بر احترام همه كشورها به معاهده ان.پی.تی و خاورمیانه عاری از سلاح هسته ای تاكید شده است.

گروه بین المللی صلح مسیح در این بیانیه تاكید كرده است: بر اساس آموزه های مسیحیت جنگ پیشدستانه ممنوع است. تهدید ایران برای منصرف كردن این كشور از برنامه هسته ای اش برخلاف شرایطی است كه در دین مسیح برای آغاز جنگ ذكر شده است.

در این بیانیه همچنین تصریح شده است: اعمال تحریم و تهدید پاسخی نامتناسب به شرایط در منطقه ای است كه نه نیروهای امنیتی اسراییل و نه نیروهای امنیتی آمریكا شواهدی دال بر برنامه نظامی هسته ای در ایران ندارند و غنی سازی برای مصارف صلح آمیز نیز حق ایران است.

این گروه تاكید كرده است: هدف مذاكرات با ایران نباید تلاش برای پایان دادن به غنی سازی اورانیوم كه حق قانونی ایران است باشد، بلكه باید در این مذاكرات باید ایران به تداوم همكاری با آژانس تحت پروتكل الحاقی ترغیب شود. تحریم های سخت بر ضد ایران نیز زندگی مردم عادی را تحت تاثیر قرار می دهد و باید هرچه سریعتر برداشته شود.

این بیانیه همچنین بر تلاش برای وادار كردن دیگر دارندگان برنامه های هسته ای كه عضویت در ان.پی.تی را نپذیرفته اند برای امضاء این معاهده تاكید كرده است.

گروه بین المللی صلح مسیح در بیانیه خود با انتشار بخش هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محكومیت و تقبیح ساخت سلاح هسته ای، آورده است: همه ادیان و مذاهب شبیه چنین دیدگاهی را دارند.

گروه بین المللی صلح مسیح همچنین از همه رهبران كاتولیك جهان خواسته است تا مخالفت خود را با افزایش نداهایی كه به دنبال تنش با ایران هستند به صراحت اعلام كنند.

آساق**335





:: برچسب‌ها: کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: