رییس فدراسیون هندبال بحرین یك هزار دلار جریمه شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، روزنامه 'الریاض' عربستان سعودی روز سه شنبه نوشت: 'علی عیسی' رییس فدراسیون هندبال بحرین پس از دیدار تیم كشورش با قطر در پانزدهمین دوره مسابقه های هندبال جام ملت های آسیا كه در شهر جده عربستان سعودی در حال برگزاری است، داوران كروات این دیدار را به دریافت رشوه برای شكست تیمش متهم كرد.

كمیته انضباطی كنفدراسیون هندبال آسیا تاكید كرد: در صورت تكرار این اظهارات، از حضور رییس فدراسیون هندبال بحرین در سالن مسابقات تا پایان این مسابقه ها جلوگیری خواهد كرد.

براساس این گزارش، كنفدراسیون هندبال آسیا همچنین 'اسماعیل باقر' سرمربی تیم ملی هندبال بحرین را به دلیل تهمت و زدن افترا به داوران این مسابقه، به پرداخت یك هزار دلار و محرومیت از یك دیدار محكوم كرد.

'علی عیسی' این اتهام را رد كرد و گفت: به داوران دیدار یاد شده اتهام رشوه نزده است و در صورت اثبات این موضوع، از فدراسیون هندبال بحرین استعفا خواهد كرد.

در همین حال سرپرست فنی پانزدهمین دوره مسابقات هندبال جام ملت های آسیا در این باره اظهار داشت: گزارش ها حاكیست كه رییس فدراسیون هندبال بحرین به داوران كروات دیدار یاد شده تهمت دریافت رشوه زده است.

'جاسم ذیاب' اضافه كرد: این اقدام در حضور رییس كمیته داوران فدراسیون بین المللی هندبال به داوران كروات زده شده است و او مستحق جریمه است.

وی تاكید كرد: داوری های مسابقات هندبال جام ملت های آسیا خالی از اشتباه نیست اما این اشتباهات مغرضانه و تاثیرگذار نیست.

7132 / 1589





:: برچسب‌ها: آب , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: