رییس جمهوری از برگزیدگان كتاب سال وجایزه جهانی كتاب جمهوری اسلامی ایران تجلیل كرد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،آیین معرفی برگزیدگان بیست و نهمین دوره كتاب سال جمهوری اسلامی ایران و نوزدهمین دوره جایزه جهانی كتاب ایران عصر چهارشنبه با حضور رییس جمهوری،'محمد حسینی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی حداد عادل رییس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و جمعی از سفرای كشورهای خارجی مقیم تهران در محل تالار وحدت آغاز شد.

در این مراسم خانواده شهدای دانشمندان هسته ای كشور : مسعود علیمحمدی، مجید شهریاری، داریوش رضایی نژاد و مصطفی احمدی روشن نیز حضور داشتند.

جایزه كتاب سال جمهوری اسلامی ایران همه ساله در ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود؛ در این دوره 25 هزار و 742 عنوان كتاب به دبیرخانه این جایزه ارسال شده كه در نهایت 73 نفر جوایز خود را دریافت می كنند.

كار ارزیابی آثار را هزار و 232 داور از استادان دانشگاه و كارشناسان حوزه كتاب بر عهده داشتند كه از میان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در نهایت 308 اثر به مرحله پایانی راه یافت كه در نهایت 19 برگزیده و 54 نفر به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

كسانی كه بالای 90 امتیاز را در داوری كسب كرده باشند 50 سكه طلا به همراه لوح تقدیر با امضای ریاست جمهوری دریافت می كنند و شایستگان تقدیر نیز كه امتیازی مابین 80 تا 90 را كسب كرده باشند 12 سكه و لوح تقدیر با امضای سید محمد حسینی وزیر ارشاد را دریافت خواهند كرد.

در نوزدهمین دوره جایزه جهانی كتاب سال نیز دو هزار و 500 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده كه با نهایت دقت داوری شده اند و جوایز 15 تن از آنان كه در این آیین حضور دارند اهدا و بقیه از طریق رایزنی فرهنگی به مولفان این كتاب ها اهدا می شود.

سیام**2023**1478 1568





:: برچسب‌ها: عکس , جشن تولد , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: