نوشته شده توسط : breketid

شعبانف روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در مسكو گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران موهبتی الهی برای مسلمانان جهان بود كه دهه های متمادی زیرسلطه استكبار جهانی به سركردگی آمریكا قرار داشتند.

وی افزود: ویژگی استعمارستیزی و ضددیكتاتوری انقلاب اسلامی باعث شد تا از روزهای نخست تكوین و سپس پیروزی آن با خصومت و دشمنی قدرت های بزرگ مواجه شود.

كارشناس مسلمان با بیان اینكه جنگ هشت ساله عراق علیه ایران با تحریك آمریكا و متحدانش و رژیم های دست نشانده آن بر ایران تحمیل شد و هدف آن از بین بردن انقلاب اسلامی بود، افزود: غلبه بر تمامی این توطئه ها نشان داد كه محاسبات مادی صرف برای تعیین سرنوشت ملت ها رویكرد اشتباهی است.

شعبانف گفت: تقدیر الهی مانع اجرا و موفقیت نقشه های شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران شد و نتیجه تلاش های غرب علیه جمهوری اسلامی كاملا معكوس بود به این صورت كه پایه های انقلاب تحكیم یافت و ایران درسایه آن قدرتمندترین كشور منطقه خاورمیانه شد كه حتی آمریكا نیز به این امر اذعان می كند.

وی ادامه داد:انقلاب اسلامی ایران،مسلمانان جهان را تشویق به بازگشت به هویت خویش كرد و امروز شاهدیم روز به روز بر شمار مسلمانان اصول گرا در جهان كه از احكام شریعت پیروی می كنند، افزوده می شود.

كارشناس مسلمان با بیان اینكه ایران برای تقویت صلح و ثبات منطقه تلاش می كند،گفت: جمهوری اسلامی بیشترین نفوذ را در میان كشورهای مسلمان دارد و این امر در سایه انقلاب اسلامی به دست آمده است كه هیچ سازشی را با قدرت های زورگو و استعمارگر نمی پذیرد.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی سه دهه پیش راه سازش در پیش می گرفت شاید با مشكلاتی كه برایش در این مدت ایجاد كردند،مواجه نمی شد اما در مقابل این چنین در دل مسلمانان جهان جا نمی یافت.

شعبانف ادامه داد: امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای به عنوان رهبران انقلاب اسلامی ایران در قلوب اكثریت مسلمانان جهان جای دارند و از نفوذ زیادی در كشورهای اسلامی و مسلمانان ساكن دیگر كشورهای جهان برخوردارندكه همه اینها در سایه سازش ناپذیری حكومت ایران با قدرت های زیاده خواه و سلطه جو به دست آمده است.

كارشناس مسلمان یادآور شد: قیام های مردمی در كشورهای عربی هم با نگاه به انقلاب اسلامی و پیروی از اصول استكبارستیزی آن به وقوع پیوسته است و انتظار می رود در آینده بر فهرست كشورهایی كه از قید رژیم های دیكتاتوری خلاصی یابند، افزوده شود.

وی افزود: این امر باعث ناخرسندی شدید مقام های كاخ سفید شده است و به همین دلیل شاهد افزایش فشار آمریكا بر ایران در قالب های مختلف مانند اعمال تحریم های یكجانبه هستیم.

وی خاطرنشان كرد:با وجود همه فشارهای آمریكا و غرب علیه ایران،انقلاب اسلامی به راه خود ادامه خواهد داد و شمار پیروان معنوی آن در جهان همچنان افزایش خواهد یافت.

اروپام/2242**518





:: برچسب‌ها: موزه , بچه ها , زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: