انتخابات مجلس نهم از نظر اجرا و نظارت بهترین بود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا'حبیب الله عسگراولادی' در اجلاس دبیران استان های حزب موتلفه اسلامی با بیان این كه وزارت كشور انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی را خوب اجرا كرد، از زحمات این وزارت خانه تقدیر و تشكر كرد.

وی با بیان این كه نظارت شورای نگهبان بسیار دقیق و موشكافانه بود ،افزود:شورای نگهبان دراین راستا به خوبی بر صندوق ها نظارت كرد، در این راستا شاهد بودیم زمانی كه برخی از شخصیت هایی كه صلاحیتشان رد شده بود به شورای نگهبان مراجعه می كردند مدارك این شورا آنان را قانع می كرد.

عسگراولادی با بیان این كه بیش از 80 درصد راه یافتگان مجلس نهم اصولگرا هستند گفت: مجلس نهم اصولگراست.

**مذاكرات ایران و 1+5 موفقیت آمیز بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تاثیر برگزاری باشكوه انتخابات در مذاكرات ایران و 1+5 گفت: موضع گیری های مشخص مقام معظم رهبری، حضور شكوهمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی باعث شد برنامه مذاكرات ایران و 1+5 موفقیت آمیز باشد.

عسگراولادی با اشاره به حكم رهبر انقلاب در خصوص استفاده از انرژی هسته ای گفت: رهبرانقلاب اعلام كردند كه ساختن بمب اتم خلاف شرع است و ما خلاف شرع انجام نمی دهیم، اوباما در مصاحبه ای اعلام كرده حكم رهبر انقلاب در این رابطه امیدوار كننده است.

عسگراولادی در خصوص مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: ملاك ما تنها وحدت میان اصولگرایان است و به هیچ وجه نباید این وحدت خدشه دار شود.

**حكمیت دارای اصالت است

دبیر كل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه در جمع خبرنگاران در خصوص قضیه حكمیت كه در چند روز گذشته بسیار مطرح شده است گفت: حكمیت دارای اصالت است و طرفین باید به نتیجه حكمیت پایبند باشند

وی با بیان این كه حكمیت مسئله ای نیست كه تازه مطرح شده باشد این مسئله از اصالت برخوردار است.افزود:باید دو طرف اختلاف درخواست حكمیت بدهند نه اینكه یك طرف بگوید من حكم هستم. اگر به این صورت باشد حكمیت از اصالت برخوردار است.

سیام/9121*1580





:: برچسب‌ها: خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 1 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: