نرخ سود علی الحساب اوراق مشاركت طرح مسكن مهر20 درصد شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روزچهارشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانك مسكن ، نرخ سود علی الحساب اوراق مشاركت طرح مسكن مهر منتشره از سوی این بانك به تاریخ انتشار پنجم دی، دهم بهمن و 14 اسفندماه 1389از 15 بهمن ماه سال جاری به 20 درصد افزایش یافت.

برپایه این گزارش ، باز خرید اوراق مشاركت طرح مسكن مهر تا یكسال با نرخ 18 درصد و پس از آن تا سررسید با نرخ 5/ 19 درصد از 15 بهمن ماه سال جاری محاسبه می شود.

بنابر این گزارش، سود كوپن های شماره یك، دو، سه و چهار برای اوراق مشاركت به تاریخ انتشار پنجم دی و دهم بهمن ماه سال 89 وسود كوپن های شماره یك، دو و سه برای اوراق مشاركت به تاریخ انتشار 14 اسفندماه سال 89 پرداخت نشده به مشتری با همان نرخ سود علی الحساب 17 درصد قابل پرداخت است.

بانك مسكن در اطلاع رسانی خود افزوده است ، پرداخت سود از كوپن شماره پنج اوراق مشاركت طرح مسكن مهر به تاریخ انتشار پنجم دی و دهم بهمن ماه سال 89و پرداخت سود از كوپن شماره چهار اوراق مشاركت طرح مسكن مهر به تاریخ انتشار 14 اسفندماه سال 89 با نرخ 20 درصد محاسبه می شود.

پیش ازاین نیز نرخ سود علی الحساب اوراق مشاركت منتشر شده بانك مسكن به تاریخ انتشار 22 آبان و یكم دی ماه سال 89 از 15 بهمن ماه سال جاری به 20 درصد افزایش یافته بود.

اقتصام ** 1559**1601





:: برچسب‌ها: سیاتل , انگلستان , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: