فرمانده نیروی زمینی سپاه: سپردن امنیت مرزها به مردم نتایج بسیار خوبی داشته است
نوشته شده توسط : breketid

سردار سرتیپ 'محمد پاكپور' روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پادگان شهید بصیرت 'مولوی مصطفی جنگی زهی' در چابهار افزود: نیروی زمینی سپاه دركنار اقدامات امنیتی با در نظر گرفتن اصل محرومیت زدایی فعالیتهای مردمیاری زیادی را انجام داده است.

وی با بیان اینكه نیروی زمینی سپاه از سال 1388 مسوولیت امنیت سیستان وبلوچستان را برعهده گرفت گفت: سپاه با دیگر اقدامات عمرانی و ایجاد بیمارستانهای صحرایی و ارائه خدمات پزشكی مختلف و انجام جراحیهای بزرگ در سایر حوزه ها تاثیرگذار بوده است.

پاكپور اضافه كرد: سازماندهی نیروهای مردمی ازسوی سپاه و واگذاری امنیت مرزها به خود آنان باعث خنثی شدن عملیات تروریستی و شیطنتهای تفرقه افكنانه دشمنان و مزدوران بیگانه شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین هدف از راه اندازی 'پادگان جنگی زهی' در چابهار را تربیت نیرو به منظور تامین امنیت پایدار در منطقه جنوب سیستان وبلوچستان عنوان كرد.

فرماندار چابهار نیز در این مراسم با تبریك دهه فجر گفت: پادگان اصلی سپاه قلب بزرگ ملت ایران است و این عامل اصلی رمز موفقیت در كنترل بحرانها و برخورد با فتنه ها از ابتدای انقلاب تاكنون بوده است.

'ایرج حیدری' افزود: نیروهای سپاه بخاطر ایمان به خدا، حركت كردن و تبعیت محض حول محور عمود خیمه انقلاب و ولایت مطلقه فقیه همواره در تامین امنیت و مقابله با حملات كینه توزانه دشمنان نقش سرنوشت سازی ایفا كرده اند.

وی گفت: دشمن از ابتدای انقلاب تاكنون درصدد جدایی مردم از ولایت بوده اما با گذشت 33 سال نتوانسته به خواسته خود برسد و این آرزو را به گور خواهد برد.

او همچنین اظهار داشت: براساس فاكتورهای 14 گانه امنیتی، شهرستان چابهار از امن ترین مناطق ایران است و افزایش شمار پروازها، حمل بار و مسافر و نیز توسعه سرمایه گذاری و گردشگری منطقه موید همین موضوع می باشد.ك/2

2482/588/2729





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , نقاشی های دیواری , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: