علی آبادی با نایب رییس كمیته بین المللی المپیك دیدار كرد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، این دیدار در چارچوب همكاری های مسوولان كمیته ملی المپیك با روسای كمیته ملی المپیك دیگر كشورها و مسوولان فدراسیون های بین المللی رشته های مختلف ورزشی برای عقد تفاهم نامه و گسترش ارتباطات ورزشی صورت گرفته است.

علی آبادی بعد از سفر به لندن برای حضور در نشست های تخصصی بازی های المپیك 2012 لندن، سفری به ایتالیا داشت تا با مسوولان ورزشی این كشور دیدار و گفت و گو كند.

در این سفر، رییس كمیته ملی المپیك و نایب رییس شورای المپیك آسیا ضمن دیدار با ماریو پسكانته نایب رییس ایتالیایی كمیته بین المللی المپیك، خواستار افزایش همكاری ها و ارتباطات ورزشی بین ایران و كمیته بین المللی المپیك IOC در زمینه های مختلف شد.

علی آبادی در دیدار با پسكانته عنوان داشت: در سالیان اخیر با حمایت دولت، سرمایه گذاری وسیعی در بخش تقویت زیرساخت های ورزشی و افزایش سرانه آن صورت گرفته و شاهد جهش عظیمی در ابعاد همگانی و قهرمانی در ورزش ایران بوده ایم به

طوریكه در بازی های آسیایی 2010 نمایندگان ایران توانستند به عنوان چهارمی این رقابت ها دست یابند.

وی ادامه داد: كمیته ملی المپیك ایران برای ادامه روند رو به رشد ورزش خود در عرصه بین المللی از هیچ كوششی دریغ نخواهد كرد و انتظار داریم شما كه نایب رییس ژاگ روگ رییس كمیته بین المللی المپیك هستید ضمن حمایت از ایران در این كمیته، ما را یاری كنید.

سپس پسكانته نایب رییس كمیته بین المللی المپیك ضمن خوشامد گویی به رییس كمیته ملی المپیك كشورمان عنوان داشت: ایران و ایتالیا از دیر باز با یكدیگر قرابت فرهنگی و تاریخی داشته و موفقیت های ورزشكارارن ایرانی در عرصه جهانی و رقابت های گزینشی المپیك نشان می دهد در طول این سال ها كارهای موثری از سوی مسوولان ایرانی صورت گرفته كه بدون شك در این بین كمیته ملی المپیك در آن نقش بسزایی داشته است.

وی ادامه داد: به عنوان عضوی از خانواده بزرگ المپیك مطمئن باشید آماده ایم تا تجربیات خود را در اختیار ایرانیان قرار دهیم و بر برگزاری اردوهای مشترك و ضرورت همكاری ورزشی بین دو كشور تاكید داریم و آماده ایم در كشورمان میزبان مربیان ایرانی در دوره های آموزشی باشیم.

در ادامه این سفر علی آبادی دیداری نیز با لوچیانو روسی نایب رییس فدراسیون بین المللی تیراندازی و رییس فدراسیون اهداف پروازی ایتالیا داشت.

1346 / 1589





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , نیویورک , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: