انقلاب اسلامی حركتی متكی بر ارزش های اسلامی مردم ایران است
نوشته شده توسط : breketid

'محمد كشاورززاده'روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران ازبكستانی و خارجی مقیم این كشور، هدف دیگر بروز انقلاب اسلامی را كسب استقلال و آزادی و در عین حال نشان دادن واكنش نسبت به نقض حاكمیت مستمر ایران توسط دولت‌های بیگانه در زمان حكومت پهلوی ذكر كرد.

وی در این نشست ضمن پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران، گزارشی از آخرین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف علمی، صنعتی، فنی، پژوهشی و تحقیقاتی ایران ارایه كرد.

سفیر ایران با تشریح بخشی از توطئه‌ها و دشمنی‌های صورت گرفته پس از انقلاب، تاریخ انقلاب را به سه دوره‌ ده ساله مقاومت در برابر ترورها و جنگ تحمیلی، بازسازی خرابی‌ های ناشی از جنگ تحمیلی و تثبیت شرایط اجتماعی و اقتصادی تقسیم كرد.

وی گفت: این سه دهه نیز مقدمه و زمینه‌ حركت ملت ایران در مسیر رشد و شكوفایی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی كشورمان در آغازین سال‌های دهه‌ی چهارم انقلاب را فراهم كرد.

سفیر ایران ادامه داد: ملت ایران جشن های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در شرایطی برگزار می كند كه خیزش های اسلامی كشورهای عربی تحت عنوان بیداری اسلامی و مخالفت های مردمی با سیاست دولت‌های وابسته به آمریكا در دنیا بیش از پیش افزایش یافته است.

كشاورز زاده در بخشی دیگر از این نشست مطبوعاتی خود مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوع هسته‌ای و آخرین تحولات صورت گرفته در این زمینه را ارایه كرد.

این دیپلمات ایرانی همچنین در پاسخ به سئوالی درباره تشدید تحریم‌های اروپا علیه ایران، به رهبران كشورهای غربی توصیه كرد: به جای پیروی از سیاست‌های نادرست آمریكا و تشدید محدودیت های اقتصادی علیه ایران، به دنبال خروج از بحران اقتصادی شدید و تامین رفاه و آسایش ملت‌های خود باشید.

آساق**ش.ع**1558** 1597





:: برچسب‌ها: ایتالیا , ماکرو , هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: