زمین لرزه دماوند خسارت جانی و مالی نداشت
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا از شرق استان تهران، زمین لرزه ای به بزرگی چهار و هفت دهم درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ساعت (12 و29 دقیقه و 38 ثانیه) نیم روز جمعه بیست ویكم بهمن ماه شهرستان دماوند را لرزاند.

موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران، عمق این زمین لرزه را در 12 كیلومتری و در عرض جغرافیایی N56/35 و طول جغرافیایی E42/52 زمین و مركز آن را شهر كیلان اعلام كرد.

'جعفر نورمحمدی' مسوول كمیته بحران فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینكه كانون زلزله شهر 'كیلان' از توابع شهرستان دماوند بوده است، افزود: تمامی اكیپ های شهرداری كیلان برای بررسی از تلفات و خسارات احتمالی به كلیه روستاهای اطراف اعزام شدند و خوشبختانه تاكنون هیچ گزارشی مبنی بر تخریب اعلام نشده است.

'سید جلیل چوبداری' شهردار كیلان نیز در این خصوص گفت: با اینكه شدت زلزله بسیار زیاد بود، ولی خوشبختانه هیچگونه تخریبی در روستاهای اطراف و شهر كیلان رخ نداده است.

وی افزود: قرار است راس ساعت 16 امروز جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران شهر كیلان با حضور نماینده ستاد بحران، نمایندگان ادارات آب ، برق و گاز ، كلانتری شهر، نماینده بسیج و سایر ادارات خدمات رسان در شهرداری كیلان به منظور آماده سازی نیروها به جهت برنامه ریزی های ضروری، تشكیل می شود.

این زمین‏لرزه علاوه بر شهرستان دماوند، سایر نقاط شمال شرق استان تهران نظیر بومهن، رودهن و پردیس و حتی شهرستان فیروزكوه را نیز لرزاند.

تهرام /8128/1457//





:: برچسب‌ها: گل , رودخانه , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: