امید نظری: من یك سوئدی هستم، اما ایران در قلب من است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا،‌ این بازیكن 21 ساله قرار است در تركیه به اردوی تیم ملی ایران بپیوندد. اما به نظرنمی رسد دربرنامه های 'كارلوس كی روش' سرمربی ایران برای مسابقات انتخابی جام جهانی جایی داشته باشد.

وی در این باره به وب سایت 'اسونسكافنز' سوئد گفت: كی روش چند ماه پیش به مالمو آمد،‌ تا بازی مرا ببیند و سپس مرا به تیم ملی ایران دعوت كرد.

نظری درپاسخ به سوالی در مورد بازی در تیم ملی سوئد افزود: سوئد كشور من است. من در اینجا بزرگ شده ام و احساس می كنم یك سوئدی هستم. اما ایران هم در قلب من جای دارد.

اوكه دراین فصل عملكرد درخشانی در تیم آنگلهولمز سوئد داشته است، خاطر نشان كرد هنوز چیز زیادی از بازیكنان تیم ملی ایران نمی دانم، اما مشتاق هستم با افرادی مثل'جواد نكونام' و 'اشكان دژاگه' ملاقات كنم.

امید نظری در ادامه ضمن ابراز امیدواری برای بازی در جام جهانی با تیم ملی ایران افزود، بازی درجام جهانی همیشه یكی از آرزوهایش بوده و فكر می كند ایران شانس خوبی برای صعود به این مسابقات دارد.

وی اظهار داشت: نهایت تلاشم را خواهم كرد تا یكی از بازیكنان ایران برای جام جهانی باشم.

ورزشی**9126**1590





:: برچسب‌ها: انگلستان , رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: