معاون تهذیب حوزه های علمیه:هتاكی به ائمه(ع)، برنامه ریزی شده است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام'هادی حسین خانی' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود:حركت زشت یكی از بازیگران ایرانی ساكن در خارج از كشور و اهانت یك خواننده به امام هادی(ع)، هر دو در چارچوب یك برنامه و برای تضغیف باورهای دینی مردم اجرا شده است.

وی ابراز داشت: به لطف خدا و با هوشیاری مردم و مراجع عظام تقلید، دشمنان متوجه خواهند شد كه بسادگی نمی توانند مردم را از ارزشهای دینی شان دور كنند.

حسین خانی همچنین با اشاره به راه اندازی كرسی های آزاد اندیشی به همت معاونت تهذیب حوزه های علمیه در قم افزود:با توجه به تاكید مقام معظم رهبری برای برگزاری كرسی های آزاداندیشی، اولین جلسه این كرسی ها اسفندماه گذشته برگزار شد و با توجه به استقبال حوزویان، دومین سلسله نشست نیز با عنوان'وحدت شیعه و سنی' ششم خرداد ماه در مدرسه فیضیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: ثبت نام از متقاضیان ارائه مقاله در این كرسی در سایت معاونت تهذیب اعلام و با استقبال خوبی از سوی طلاب روبرو شده است و برخی استادان از دانشگاه های خارج كشور هم كه غیرایرانی هستند، آمادگی خودشان را برای ارایه مقاله اعلام كرده اند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه افزود: در كرسی وحدت شیعه و سنی، شش نفراز كارشناسان مقاله خود را ارائه می كنند.

وی برگزاری كرسی های آزاداندیشی در حوزه را سبب ارتقای فضای آزاداندیشی ذكر كرد و افزود:افراد در این كرسی ها نظرات خود را مطرح می كنند تا زمینه برای رشد فكری در حوزه و دانشگاه طبق منویات رهبر معظم انقلاب فراهم شود.

7408/ 556





:: برچسب‌ها: سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: